Çok zaman oldu belki ama aslında dün’dü. Bi kitap okumuştum Erdal Öz’ün yazdığı, ismi “Gülünün Solduğu Akşam” ardından bu satırları yazmıştım, sadece paylaşmak istedim...
Bir kıvılcım da başlar yangın _________ tek bir damla ile yağmur İlk sözün emanetidir sevda _________ ve gidilecek “tek yol devrim”
Yangınlar içinden mermi gibi geçtiler Mavi bulut ülkesinin yağmuru gibiler Ve sözlerinden asla geri dönmediler "Tam Bağımsız Türkiye" dediler
Gurur ve hüzün vardı yüreklerinde Hiç ölmediler Yağmursa henüz gelmedi Damlayanlar göz yaşıydı şiirle
Ve daha demimcek Yıllar da geçse demincek Ki bu sabah gibi; O sabah
D/ip karanlıktan Darağacı gecesinden Işıklı bir merdivenle indiler Onları oracıkta bekleyenler Deniz Gezmiş geldi dediler _______ Yusuf’a gül verdiler Hüseyin’e kırmızı karanfiller
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
D/ip şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
D/ip şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Okuduğum en güzel kitaplardan biriydi. Oradaki mektuplara tekrar tekrar dönmüşlüğüm çok oldu. Bir arkadaşa hediye edip sonra da pişman olduğum kitap...
Şiire ve hatırlattıklarına selâm olsun.
Rüzgâr tarafından 5/18/2018 2:42:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hepsi Nurlar içinde uyusunlar. Zamanında kıymeti bilinmeyen, şimdi ise en masumane binlerce fidanın elinden alınmış hayatlardı... Tebriklerim ve saygımla...
Şiire ve hatırlattıklarına selâm olsun.
Rüzgâr tarafından 5/18/2018 2:42:16 PM zamanında düzenlenmiştir.