Bak yine güneş doğdan doğdu! bitmeyen, yarım kalan sevdaların her yeni gün doğumun da..! kaldığı yerden devam ettiğini, ispat etmek istercesine...
işte o anlar var ya o anlar! O anlar da,
Ben gene seni düşünüyor, vuslatın özlemiyle uykuya dalıyor, çölde susuz kalan yüreğin, "su suuuu" diye sayıklaması gibi adını sayıklıyorum!
Biliyorum.! gün gelecek aralıksız yağan, yağmurlardan sonra toprak kokan kokunla , umutsuzca, derin uykulardan uyanacağım!
ve
Herşey düşlerden ibaret olacak! o düşlerden geriye kalan ise, boş bir çerçeve de asılı kalan, inci tanesi yüreğe kazınmış, hayallerin bile erişemeyeceği, gül kokulu musalla taşı sevda!!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MUSALLA TAŞI SEVDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MUSALLA TAŞI SEVDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duygu yüklü yüreğin daim kutlu ve mutlu olsun... Susmasın güzel dizelerinizi yazan kaleminiz... ...................................................... Saygı ve selamlar..
Kalemin susmasın
____________________________Selamlar