bazen, yazmak yerine kağıdın kolundan tutup nisan şarkıları eşliğinde güneşe çıkmak isteyen kalemin sesine kulak vermek geçiyor içimden
dört duvar içinde küflenen düşler masa üstü klavyede dolanan parmaklar gün gelecek düğümlenecek biliyorum dünlerin tükenmişliğinde
güne sabah o’nda başlamak istiyorsun bazen anlıyor musun
zeytin peynirle değil köy kahvaltısıyla
korna sesiyle değil de kuş sesiyle merhaba diyen yeni bir gün güneşine dönmek istiyorsun hayatın güzelliklerinden yüz bulamadığı yetmezmiş gibi sevgili yüzünde de iz bulamayan..bitimsiz bir güz gibiyken ve dahi aynalarda her sabah geceyi silmeye çalıştığın beyaz havludaki o karanlığa aldırış etmeden bütün sevimsizliğiyle göz göze geldiğin turşu satan suratın kısır bir gök gibi bağlarken seni bir kuş -ağında renksizliğin zinciriyle cirit atarken zincirleme reaksiyon gibidir yarılanma ömrün zincirleme kazalara kurban gider hayatın içindeki emniyetsiz trafik ehliyeti bakkaldan almış nice aşklara balıklama dalan ay -yaş alır her suya düşüşünde ki kuyular kazılmıştır aslında başka başka ellerce bu yüzden kazmaya değil küreğe sorulan hesabın faturası kesilir ipi tutan eller günahkar gün kadar ah toplar karanlıklara..
bazen, yazılmak yerine okumak isteyen kağıt gibiyim mürekkebimi
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
fi'rar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
fi'rar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İlk kez ,, Bir çırpıda yazmak istiyorum içimdekilerin Seni Ve Sevdamı.. Kalemim hasretinin sayfalarından medetlenirken Vazgeçmeden Yine yeniden yazıyorum sana hiç susmadan Uzaklar parmağıma engel olmaya çalışsa da Ben hep yaslanacağım varlığımla varlığına Ve Hep aynı yerde Yüreğinde uyanacak yüreğim her yeni doğan güne Biliyorum..
Hey gidi hey, döktürmüşsün yine fransız.. Harika, binlerce insanın yüreğinin resmini çizmişsin adeta, düşlerinin resmini.. Acıdan ve özlemden oluşan kuvvetli yazışınızı ve yazış biçiminizi binlerce kez tebrik ederim... Hayallerinizin gerçekleşmesi dileği ile, hoşçakal fransız..
anladım... iyi olmana sevindim, hep öyle kalırsın umarım . telefonum kırıldı ben o yüzden giremiyordum buraya bayaadır, sonra telefon aldım yeni, onu da geçen gün kaybettim, şuan telefonsuzum yine, ama nedense pek umursayamıyorum, bunun için dert yanamıyorum :) bakalım... bir tane daha alacağım haftaya, onun sonu ne olacak :) şiir ve müzik olmasa, ben zaten telefon kullanmayı pek sevmiyorum, yani ihtiyaç duymuyorum. ama müziksiz yapamayacağımı bildiğim için mecburen alacağım tekrar. ..
Yoo öylesine dedim:) 'hoş' ca kal , mutluca huzurluca kal anlamında. Ne var ne yok nasıl gidiyor hayat fransız? Bayaadır edebiyat defterine giremiyordum...
Yaşamında öteki kişilere ulaşabildiğin anlar, bir ormandaki kuş ötüşleri gibi olacak... Uzaklardan gelip geçerken, kısacık bir süre yapraklarda yankılanacaklar o kadar. Orman bütün sessizliğiyle yine yalnız duracak orada... ...................................................................................................................I. KANT.
.................................................................. Saygı ve selamlar..
"... Sonradan kor ayrılıklar an be an akıp gider zaman sana aldırmadan ..."
Ne mümkün Fransız! Geri getiremiyoruz hiç br şeyi, en çok da kendimizi.Seneler alıp gidiyor herşeyi. Yabancılaşıyoruz yaşadığımız çevreye ve her gün kendimize ki bu değişim kızdırırken aslında kızdığımız değişim değil; sığınağımız dört duvarımızın içinde bizimle o küflü duvarlara katlanabilecek tutkuya denk gelmemiş olmak.
İşte bir süre sonra insan bahsettiğin gibi herşeyi bile bile yaşadığından mıdır nedir Anlıyor da konduramıyor kendine sevmeyi de sevilmeyi de..ümidin yüzde doksan dokuzu ümitsizlik oluyor işte...
Ah dostum ah, bu yapılır mı hiç bana pazar pazar. Gerçekleri yapıştırdın yüzüme şiirinle...:(((
Ama dışarı baktım da hemen, hayat devam ediyor ve her gün yeniden yeniden doğmak zorunda ve doğuyorsa güneş bizim de hakkımız yok firar etmeye hayattan.Hem ben senin yazmadığını görürsem çok mutsuz olurum arkadaşım, benim ve diğer dostların sevgisini çöpe atamazsın değil mi? Yapmazsın Yapmazsın sen :)))
demin çıktım..maça gittim..amatör maç saydım..tam 14 tane seyirci bir topun peşinden koşan 12 futbolcu orta hakem biri erkek biri kadın iki yardımcı güneş çimen derken sıkıldım hadin dedim sizimkilere bu kadar yeter :)
Canım arkadaşım, hepsi sen'sin ve bi tanesin... Ayrıştıramaz, birini seçemezsin. o zaman sen olmaz, eksik kalırsın.{.Bak ben bunu kimseye söylemedim ha daha önce kendimden başka :)))} Kafandakileri at sen şimdi direkt çöp poşetine. Çık dışarı mis gibi gökyüzü, bir kaç şeyle dalga geç ve boşver... Hele kalmasın dostluğum baki, sorarım hesabını :)))
bir kere gittim..iki sene geçti..sonra döndüm değiştim mi diye bakıyorum bazen..geçmişteki bana evet diyorum şablon aynı ama tuval farklı ne bileyim İpek içimde bir kaç tane ben var sanki ama hangisi daha çok bana benziyor..kestiremiyorum
dostluğun her zaman kıymetliydi yine öyle..ve hep böyle kalacak
Bir çırpıda yazmak istiyorum içimdekilerin
Seni
Ve
Sevdamı..
Kalemim hasretinin sayfalarından medetlenirken
Vazgeçmeden
Yine yeniden yazıyorum sana hiç susmadan
Uzaklar parmağıma engel olmaya çalışsa da
Ben hep yaslanacağım varlığımla varlığına
Ve
Hep aynı yerde
Yüreğinde uyanacak yüreğim her yeni doğan güne
Biliyorum..
Sevgimlesin