(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bir tutam bahar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bir tutam bahar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir kızım olsaydı ki ,, Olmalıydı böyle gözleri gökyüzü Kalbi gökkubbe Solunda baharıyla her daim.
Tüm vakitler sen ,, Bahar bahane Tusem misali kokun eser her anda Mevsimleri bahar misali tüm sözlerimin Derin bir sevda sarar göğün alfabesini Öyle bilinen ve çözülesi de değil sevgili ! Her harf süzülür kalbimden kalbine Ve İner şiirlerimin sen kıyısına İnce ince solyanımdan.
Sevgimlesin
EFsuni tarafından 4/17/2018 12:00:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bir kızı olmalı insanın saçları bahar kokan Gözleri ışıl ışıl parlayan Anne baba dedikçe yüzünde güller açan İnsanın kokladıkça kızını cennette sanılan Bir kızı olmalı....
Gerçekten insanın bir kızı olmalı Fransız Kız çocukları bambaşka... Bir kızın olması dileğiyle. Çok güzeldi şiir...
Koyu Mavi tarafından 4/11/2018 5:46:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
annemse yalnızlığını kolalardı saçları ütülüydü belki ama etraf darmadağın öyle çok emeği vardı ellerine sıçrardı belki de bu yüzden beni dövdüğü zamanları da özlerim içimden
Olmalıydı böyle gözleri gökyüzü
Kalbi gökkubbe
Solunda baharıyla her daim.
Tüm vakitler sen ,,
Bahar bahane
Tusem misali kokun eser her anda
Mevsimleri bahar misali tüm sözlerimin
Derin bir sevda sarar göğün alfabesini
Öyle bilinen ve çözülesi de değil sevgili !
Her harf süzülür kalbimden kalbine
Ve
İner şiirlerimin sen kıyısına
İnce ince solyanımdan.
Sevgimlesin
EFsuni tarafından 4/17/2018 12:00:19 PM zamanında düzenlenmiştir.