Sensizliği yudum yudum solurken Aylardan Nisan geldi çattı! Ağaçlar beyaz, pembe çiçek açtı Bolluk berket ayı umudum oldu Yüreğimin kapanmaz yaralarına, Kim bilir belki de Sensiz geçen, Ömrümün son demleri geldi çattı!
Yürekten yüreğe delice çağlayan, Gecenin karanlığına kelepçe vuran, Saadet çanlarının ahenkli melodisi Sağnak yağmurlar altında yaşandı! En büyük tanığı ise yalan nedir bilmeyen, Riyasız, simsiyah iki çift göz oldu Beyhude olan sevda masalımıza..!
Gece zifiri sessizliğe bürünürken Aşkın acı bir o kadar tatlı çığlıkları, Göğsümüz de devasa güç buluyor, Işıksız kalan karanlık yüreklerimize!! Bir nisan sabahına merhaba derken Güneşle ay misali pervane olup Umut dolu yarınlara ışık saçıyordu..!!
Şimdiler de, Mazide kalan masum sevdamla Ömŕümün son demlerini soluyorum! Yüreğim, ölüme meydan okurcasına Son bir defa gülümseyerek bakıyor Tanıklık eden bir çift riyasız göze..!!
Sonsuz yolculukta gülümsüyor! Büyülü üç kelime, Aşkın Devasa Gücü!!!.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BÜYÜLÜ ÜÇ KELİME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BÜYÜLÜ ÜÇ KELİME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemin susmasın
______________________Selamlar