(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ikiz kule şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ikiz kule şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaşlarımı çatıp, kalkanları çıkarıp, ciddiyetimi takınmaya ...ne olacak! Çok bunaldım ya Fransız, birtükenmedi yani bitirmem gerekenler... Sorumluluklar ...yıllardır böyle. Mola istiyorum ya bazen evden bir ay çıkmamak ya da sadece televizyon izlemek , kitap okumak... Acele etmeden kahvaltı yapmak, hiç kimseyle konuşmamak, görüşmemek, fikir beyan etmemek...Çay bardağı herkesin boş olur ya benim ki hep üstünden Bi kaç yudum alıp bırakılmış halde ya ben dönene soğuyor ya da toplanmış oluyor. Belki de herkes için böyle... Hayat işte...bir gündü bugün keyfime göre yarın yine aynı şeylere dönüyorum yani bir çok insanın ulaşmak isteyeceği benimse çok arzulamadığım normalliğe ..
Bugün şahane bir gün de Fransızcığım benim için çok keyifliyim, takılıyorum sevdiğim dostlara ki beni çekebileceklerinden emin olduklarıma...
Alınma sakın bilirsin değerli bir kalem olduğunu düşünmekteyim her daim. Sen benim hiç varolmamış yaramaz küçük erkek kardeşim gibisin ve en önemlisi beni anlıyabilecek nadir insanlardan birisin. Sağolasın ...
Kalbin basamaklarını hızlıca çıkarken
Bir güneş gibi yükseliyor gözlerin
Parlaklığı küpün içine
Hayaller dolduruyor
Sar sırrını sırrıma
Çok güzel
...