Öyle bir zamandayız ki ; çocuklar büyümek için çırpınırlar biz ise büyüdüğümüz için kederleniriz…
Gök kubbede semah ederken kırlangıçlar Sözlerin kuyumcusu gibi derinlere dalıyorum Zamanın geçmesini engellese de yüksek ve hülyalı ağaçlar yankılandıkça ölümcül endişe Billur bir kar tanesinin hiç oluşuna şahitlik ediyorum. Hızla akan kum saatini ters yüz çeviriyorum. sisli perdesi yırtılıyor zamanın. Iskalanmış hırpalanmış hayatlar tarihi labirentlerden geçiyor Taammüden öldürdüğüm yıllara geri dönüyorum. Tüketirken saatleri hoyratça hiç bitmeyecek sandığım gençliği duyumsuyorum huzurla. Unutamadığım şeyler acı verse de altın tozuna batırdığım anılarımdan hayatın görünmez şiirini okuyorum. Ve anlıyorum ki; Ulaşma çabam beyhude Mükemmellik ön plana çıkıyor eksikler üst üste gelince hayatın geometrik gizeminde. Kum fırtınası gibi kaderimiz dar bir alanda sürekli yön değiştirdikçe.
Peşinden koşuyorum yazgımın koyu suskularda romanlarda şarkılarda Geri dönülmez noktalardan ileriye gidemeyeceğim noktaya kadar yazıyorum.. yazıyorum.. yazıyorum... Boğazımı yalayarak geçiyor yaşamı kopya eden yelkovan sürüsü. Oyuna doymayan çocuk gibi silkeleyip omzumu Hiç büyümemek ne güzel diyorum kendi kendime.. Olgunlaşan buğday tanesinde saklı olsa da efsane.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EFSANE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EFSANE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüce duyguları kutlarım...
........................................ Saygı ve Selamlar..