Koca şehir sensiz Sokakları da çok sessiz Yüreğim gibi parçalı bulutlu Çöker kasvet üzerine. Nereye baksam Sis perdesi kaplamış İçimi ıslatır gözlerimden dökülenler Delinmiş gök kubbe misali * Yağar saçlarıma lapa lapa kar Alırım parmaklarımın arasına Eritirken kar tanelerini ellerim Ayazda kalan yüreğim yangın yeri Sarar gözlerimi çakmak çakmak alev Zifiri geceden süzülürken günahlarım Ateş topu olursun avuçlarımda Yanar sol yanım… * Çizerim morgeceye dolunayın resmini Düşer yakamozlar gözlerime Kopar o an kızılca kıyametler Çırpınışlar boşuna Yasak sevdamız yok olurken Kursam da yeni bir dünya Yeniden yolumuza çıkar, damla damla ayrılıklar * Riyakâr bir akşamüstü geldim o şehre Hangimizin sırtında ki kambursun Ey gece! Adımlarım emin, yürürken sana doğru Düşer yolum pişmanlıklarının kapısına Oturmuşsun keşkelerinin bir köşesine Ağlıyorsun yağmura inat Dilerdim ki Hesapta yokken ağlamasaydın zamansız… * Anlam veremedim Kanarken yüreğin sancılar içinde Vurmuşsun dudaklarına ket! Engellesen de yürekten geçenleri Çınlar sessiz çığlıkların boş sokakta Gözlerin bürünür siyahgecenin matemine * Beklerim akşamdan sabaha Yürürüm sensiz kızıl şafakta ölüme Geçti artık! Tutma ecel gibi ellerimden Sus! Söyleyecek neyin varsa sus! Yüreğinden artanları döksen yüreğime, Merhem olsa kapanmaz yaralarım. * Ağarsa da tan yeri, doğmaz güneşim Hala akşamdan kalmayım. Yalnızlığıma yarenlik eder gölgem Aklım firari Sokağında deli nöbetindeyim. Bil ki yanı başında İki elim yakanda …
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İki Elim Yakanda şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İki Elim Yakanda şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair şöyle tarif ediyor aşkı...Seni evmek ölüm gibi.Varsın olsun be sevgili. Ölümde Allahın emri değil mi.Seni sevmek gibi.. Sevilenle anlamlıdır alınan nefes yokluğu ise,Bir solukluk şiir olur yalnızlık Tebrikllerimle,beğenerek okudum güzel mısralarınızı .. Nicelerine değerli kalem
Ölümde Allahın emri değil mi.Seni sevmek gibi..
Sevilenle anlamlıdır alınan nefes yokluğu ise,Bir solukluk şiir olur yalnızlık
Tebrikllerimle,beğenerek okudum güzel mısralarınızı .. Nicelerine değerli kalem