Atalarımız adımızı yazdırmışlar tarihe Künyemiz uzanır Söğüt’e Geçmişimiz gururumuz Osmanlı torunu Cumhuriyet çocuğuyuz Edirne’den Kars’a Sinop’tan Hatay’a İçimizde ki büyük sevdayı dünya âlem bilsin Bu vatan bizim diyecek birileri var… * Ötüken’den dörtnala çıktık yola Altaylarda verdik mola Nam saldık tüm dünyaya Meydanı bırakmayız eşkıyaya Şimdi bir olma zamanıdır Unutma! “Sahipsiz vatanın batması haktır Sen sahip çıkarsan bu vatan batmayacaktır”* Diye haykıran birileri var… * Düşman kuşatmıştı ülkenin dört bir yanını Ey Türk Ata’nı iyi tanı Hiçe saydı evlatları için, vatan için canını “Ya istiklal ya ölüm” Diye haykıran birileri var… * Çanakkale’de Türk’ün şanlı tarihi yatar Binlerce şehit verdik, yok edildi düşman Büyük zaferde Atamla yazdık destan Kahramanların yetiştiği yerdir bu vatan Mermiler yağsa da dört bir yandan “Çanakkale geçilmez” diyen birileri var… * Afişlerde boy boy olmasa da resimlerin İnkâr etseler de “Geldikleri gibi gidecekler” “Ben, size taarruz emretmiyorum; ölmeyi emrediyorum!” dedin O inançla yendik düşmanı Kazandık zaferleri Kemiklerin sızlamasın Dilimizi bağlasalar Mil çekseler gözlerimize Resimlerini yok etseler de Gönlümüzdesin her daim Rahat uyu Atam “Cumhuriyet ilelebet payidar kalacaktır” diyen birileri var…
Mustafa KARAAHMETOĞLU 17.03.2018
*18 Mart kutlamaları için afiş hazırlayıp, bu afişlerde ATATÜRK’e yer vermeyenlere naziredir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Birileri Var şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Birileri Var şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.