Yine sensiz biçareyim, Canım öyle yanıyor ki; Sensizlik acıtıyor beni, Yokluğun kara saplı bıçak işliyor yüreğime Kanatıyor her yanımı anne Kokunu özledim, sana dokunmayı, Yüreğimi, yüreğine katıp, Sen yaşatmak isterdim Bugün bir başka özledim seni Sensizlik kış, boran, tipi Gidişinle hep üşüdüm, üşüyorum Bu gün yokluğun öldürdü beni Sol yanım ağlıyor, sancıyor annem..
Seninle mutluluk kanatlarım olurdu, Yok artık kırıldı anne..! Sensizlik ne amansız, Ne çekilmez bir dertmiş Bunu yokluğunda anladım Geceler boyu gizli gizli ağladım, Hep göz yaşlarım içime aktı Zamansız ayrılığın vurdu Sensiz hiç yaşamadım ki Yokluğun boynumu bükerken Kimselere kendimi anlatmadım Annesizliğim bugün iki kat arttı Sanma ki kuzun mutlu Ben sensiz her gün öldüm anne...
ASMEROZ-62 GÜLŞEN POLAT BURSA _________________________________________ 1990 YILLIN DA KAYBETMİŞ OLDUĞUM ANNEME HİTABEN YAZDIM...(((((
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KIRILDI ANNE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KIRILDI ANNE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah mekanını cennet eylesin.Vefakar bir evladın çok güzel bir seslenişiydi.Eminimki bu güzel yürekten gelen seslenişi Anneniz duymuş ve rahat uyuyordur.Kutluyorum sizi.
Her göz yaşım içime aktı annem.. Zamansız ayrılığın vurdu beni anne, Sensiz hiç yaşamadım ki, Kimselere derdimi anlatmadım ki Yokluğun bugün iki kat arttı anne.. Anne şiirleri kaleminizde bir dağ yüceliyor sevgi yüreğinizden eksilmesin güzeldi dost