(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
transparan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
transparan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen kırıldığı yerden daha güçlü bir bağ oluşur .. İstemezsin kırmayı elbet Lakin ,, Tüm gerçek o kırılganlığın ardında gizli olabiliyor .. Gerçekse eğer yaşanılan ya da yaşatılan sevgiyle sarılıp iyileşiyor İz mi ? Sevda iyice kazınıyor :) Tabi dozuda önemli Kesik atıp can çekişmeye bırakmadıktan sonra iyileşmez yara yoktur ..
Veee..
Uzaklığıma ve mesafelere asilik edercesine sevda şarkımı söylerim , Tüm yüreğimin kırgın nakaratlarından bile olsa Yeter ki gel sen sevgili Ne olursa olsun Hiç düşünmeden , sorgulamadan Tüm hallerini Ağırlayabilirim yüreğimden Yine yeniden Sıkıca tutabilirim ellerini Yeter ki Gitme Hep kal ..
Güzeldi hem de çok .. Gönlün hiç kırılmasın emi :)
Doğrudur, fakat bilinir ki hiç bir parmak izi tutmaz diğerini...Vuran da bırakır bir iz, okşayan da.Fark; bıraktığı izin nasıl anılıp hangi duyguyla hatırlanacağı belki de...
Kimbilir , belki de öyle... "Göze alınmadan bedel sevilmezmiş güzel" değil mi? Bir serçeyi tutarcasına avuçlarında sıkmadan ama kaçırmadan tutabilmek yüreği...
güzel bir paylaşım
haz duyularak defalarca
okunabilen usta işi
harika bir şiir.
Kutlarım,
kaleminiz daim olsun.
sonsuz şiirlere