Günler geçiyor bizden sanki çok günümüz var Ömür kısa hayat zor bizde artık sonbahar Sarardı bak yapraklar Saçlara düştü aklar.
Özlem yakıyor bilsen yüreğe düşünce har Sönmüyor sen gelmeden Kalpde cehennem mi var Sensizliği sevmiyor içimde deli sevdam Korkuyorum eriyip yitecek azar azar Kalbinde yerim mi yok, özlemiyor musun yar.
Biliyorsun birtanem Özlerim gelmeyince gözlerim görmeyince Yarım kalıyor herşey sesini duymayınca Unutuldum sanıyor kalpler bir atmayınca.
Sen orada ben burda günler girer araya Issızlık çöker sensiz gönlümdeki saraya Aşk sevmez yalnızlığı ruh sevmez sensizliği Geliversen silecek olumsuzluğu silgi Aşkınla dolup da taşar yürek Çok da birşey istemez sevgi sadece sevgi.
Yollarına bakmaktan haram oldu uykular Unutup gideceksin diye sardı beni korkular Avutmuyor özlemi dinlediğim şarkılar Sevda dolu gözleri bir güzel ağlattılar.
Ağlamaktan usandım ne zamangüleceğim Aşk yangınını geçti özleminden yangınlar Körüklüyor ateşi dindirmiyor anılar Eriyor bak yüreğim hasretten öleceğim Ey sevgili ey canan! Bekliyorum ne zaman aklına geleceğim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ö Z L E M E K! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ö Z L E M E K! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşk özlem aşk hasret..Bir filimde geçen bir söz ; Oglan kıza kavusamadı ve aşk oldu..Yine de şairem bütün aşklar vuslatla sonuçlansın..Dünya kimseye dar olmasın..Sevgilerimle
Tebrikler
Kaleminiz daim olsuN. .