(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
taksim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
taksim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ey sevgili ! Biliyormusun Ne çok özledim seni Hangi şarkıda Hangi satırda , mısra da Ve Şiir de bulacağım seni .. Belki Sensiz zamanın üşümüşlüğün de Belini kıracağım iki cümlenin Yazacağım yine vaktime seni Bu gece de çekilince Parmak uçlarımdan süzülen her sözcüğü öpecek tek tek yüreğim varlığınla ..
Harika çok sevdim yine Özlemek sevdayı güçlendirir Vuslatın bir an önce olsun dilerim :)
Özlüyorum sevgili ! Ötesi berisi yok Deli bir hasret bu sanki.. Ölümcül bir özlem. Her geçen gün daha büyüyen Özledim diyorum Hırçın .. Okyanus mavisi kadar uçsuz bucaksız Koylar gibi savunmasız Mavinin ortasında yelkenliler gibi rotasız ve yönsüz Özledim seni sevgili Yokluğuna başkaldırıp sevmek delirmek misali Özlemek seni işte ! Dilemek seni.. Dilenmek gibi.
Kelamlarımı sevdiğin için teşekkür ederim :) Ne mutlu bana Değer vermen ne çok onore etti beni ki :)
Ama Ben de seviyorum her yazdığın noktayı bilesin.. Sevgimle
Biliyormusun
Ne çok özledim seni
Hangi şarkıda
Hangi satırda , mısra da
Ve
Şiir de bulacağım seni ..
Belki
Sensiz zamanın üşümüşlüğün de
Belini kıracağım iki cümlenin
Yazacağım yine vaktime seni
Bu gece de çekilince
Parmak uçlarımdan süzülen her sözcüğü öpecek tek tek yüreğim
varlığınla ..
Harika çok sevdim yine
Özlemek sevdayı güçlendirir
Vuslatın bir an önce olsun dilerim :)
Sevgimlee ..