Şairden alıntı yapıp “Bugün günlerden pazar Seni çok özledim” diyorsun ya! Pazara gelene kadar Hangi hasret yangınlarında Hangi zifiri gecelerde sabahladım Bilemeyeceksin Çünkü bugün günlerden özlem… * Meşrebimizde ayrılık olmayacaktı Yarışmayacaktı akreple yelkovan Duraracaktı zaman Koparmayacaktık takvim yapraklarını Duvarda tozlanacaktı Hal bu ki Şimdi öyle mi? Saat kim bilir kaçıncı zamanı devirdi Bitirdi hasret bizi Dalında sararan yapraklar gibi * Peki, biz ne mi yaptık? Hayatımıza seyirci kaldık Yükledik omuzlarımıza Tükenmişliğin ağır yükünü Sadece sustuk. Baktık geçen zamanın ardından Koptu ruhumuz bedenimizden Bin bir parça olduk Kendimize yabancı kaldık * Özlemek tek günlük olur mu? Her gün Her saat Her dakika Ömürlüktür. Bırak gözden ırak olduğun zamanı Bakarken gözlerine yanıyorum hasret ateşiyle İçime attığım Özlem naraları Kulaklarımı sağır yapıyor * Olmuyor artık hiç bir şey eskisi gibi Bendeki özlem Bitmek bilmeyen Büyüdükçe büyüyen Dereyken ırmağa Şelaleyken okyanusa dönüşen Bir günlük değil Tüm zamanların özlemi nefessiz bırakıyor Acıtıyor akıp giden zaman Kanatıyor kabuk bağlamış yaraları Hasretin ağır yükü merhem olmuyor Saatin tik tak sesleriyle Sensiz bu gün de Kalbimi yırta yırta geçiyor Çünkü bu gün günlerden özlem…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu Gün Günlerden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu Gün Günlerden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemin susmasın
_____________________Selamlar