(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEHVEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEHVEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Insanın kendiyle hasbihali, tenkiti, idrakini önünde sürükleyisi, beden ve ruhunu temsil eden arayışın zaman zaman nedamet gözyaşı döküşü, kendinin fani olduğunu hatırlamasın sebeplerinden olsa gerek. Bu manada dil ve yüreğin birbirine rehberliğini temsil eden kalemin vazifesini şiirle tamamlayışa güzeldi. Günün şiirini kutluyor saygılar sunuyorum.
Muhasebesiz bir hayat, frensiz otomobil gibi bir virajdan uçuruma götürür. Kıymetli yorumunuz için teşekkür ediyor, sıhhat ve huzur dileklerimle , muhabbetle selâmlıyorum.
Hayatın anlamı ve değeri çok içtenlikle işlenmiş mısralarınıza. Çok güze ve akıcı bir şiir. Tekrar okumak için cezbediyor kendine. Kaleminize ve yüreğinize sağlık. Tebrik ederim.
Sevgili Kardeşim, edebiyatdefteri.com'un saygın kalemi sayın: Mustafa Kütükcü,
11'li heceyle su gibi akıp giden, muhteşem bir koşma kaleme almışsınız.Karacaoğlan'ın sazından sözünden çıkmış gibi akıcı bir şiirdi. Sadece şiir demek haksızlık olur, aynı zamanda duygu yüklü bir güfteydi. Öyle ki şiir metni gizli melodisini kendi metninde gizliyerek bestelenmeye hazır olarak gelmiş. Bestecilerin gökte ararken yerde bulacakları cinsten bir eser. Her zaman seçkin eserlerin altına imzasını atan duygulu ve usta kalemden günün şiirine yakışan bir şiir olmuş. Edebi kaleminiz, muhteşem şiirinizi ve şiiri Günün şiiri olarak taçlandıran: Günün şiiri seçici kurulunun sayın üyelerini tebrik eder başarınızın devamını dilerim. Beğenerek ve duygulu kaleminize saygı duyarak okuduğum bu güzel şiirinizi tam puanım ve beğeni ile favorilerim arasına ekliyorum. Kardeşimin şiir ve gönül sayfasına, tebrik ve başarı dileklerimi bırakıyorum.
Her şeyin sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olması dileklerimle sevgi ve saygılarımı sunuyorum efendim, lütfen kabul buyurunuz...
Her yolun yokuşu vardır inişi, Ama yok bu yolun daha genişi, Gidenin geriye olmaz dönüşü, Sabır ile şükrü bilmemiz lazım; diyerek tebrik ediyorum. Selam ve saygılar.
Hayatın içinden gibi çok anlamlı ders verici mükemmel bir şiir okuduk hocam çoğumuz kendimizden bir parça bulduk şiirde tebrikler günün şiiri olmayı fazlasıyla hak etmiş saygılar selamlar üstadım
Allah yaşam mücadelesini emrettiği gibi yaşayıp sonuçta kazanan kullarından eylesin. yerine yakışmış ve de emek verilmiş bir hece şiiriydi. tebrikler ve saygılar sunuyorum...
ve bir şekilde hayata yenildiğimiz anlar başlıyor Hocam. yaşamın gerçeği bu ki doğan her canlı ölümü tadacak, lakin kimisi az çile çeker kimisi çok. anlamlı güzel bir şiir okudum saygılarımla
Üstad Necip Fazıl "Künde üstüne künde..." diyordu ya; işte öyle.. Künde üstüne künde yiyoruz hayattan. İstemesek de bir şekilde hayat denilen ustanın oyununa yenileceğiz. Önemli olan, gitmeden önce azık hazırlayabilmek. İnşaallah... Muhabbetle Üstadım.
Teşekkür ediyorum Haseyin Bey. Türkü olması için benim sarı tellerle ünsiyetim gerek. O da bende yok maalesef. Tellerle buluşması, maharetli ellerin sahiplerine kalmış. Ya nasip...
Hayata dair Hayatın güzelliği yanında meşakkatli yollarını anlatmak Ancak bu kadar güzel resmedilebilir. Mustafa hocam Mahir kaleminiz yine bizlere öğreti İçinde hayata farklı bir pencereden baktırdınız Sonsuz saygı ve selamlar
Beğendim okudukça güzel şiiri...
............................................ saygı ve selamlar..