tüm dünyayı almış küçük bir han gül bağına talan solan solana sineyi tavafla döver kehkeşan ünzile nas dölü dolan dolana . aşkın tarlasında ölmek olmaksa şah damardan yakın can; ölüm aksa muallakta durur mescid-i aksa kabe yi dolunda bir ay dolana . firar eden içim çatlak sızıyor yüzlerce kez sildim, alın yazıyor yediveren yari gönül seziyor endamına bakıp yolan yolana . kıyamet şafakla, ben ardı sıra doğarız anadan her üryan sırra isimleri verdik son mübaşire yetmeden ilkbahar olan olana . karıldık toprağa kirlendik sanki kalburundan geçtik elendik sanki yoksula el olduk dilendik sanki doğarken bir doğduk, ölen ölene... .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ters dünya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ters dünya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tüm dünyayı almış küçük bir han diyerek başlamış şiire dostum. Ne denmiş; ne var ise ademde misli var alemde... muallakta durur mescid-i aksa... tabiki secde edilen yer aksa muallakta duracak, aksi halde yaslandığı yerde şirke girer. yüzlerce kez sildim, alın yazıyor... eee normaldir, Ali yazar Veli bozar efendim. ;) Yoksa toprağa karılmanın anlamı mı kalır. ;)
Her mısrada sizin gibi, bizim gibi şair ruhu buram buram kokuyor...
.................................. Saygı ve Selamlar.