geçmişte giydiğin ayakkabılar sıkar bir numara küçük gelir ayaklarına ya da aynı ayakkabılarla yürüdüğünde yollar da aynı olacak sancısı kaplar adımları
hiçbir şey eskisi gibi olmayacak sözünü her şey daha güzel olacak diyen başka bir söz pekiştirir ki umut dediğin siyah giyinir
ayakkabılar değişse de ayaklar değişir mi diyen iç sese karşı cevaba hazır başka bir ses dıştan seslenir
der ki;
ayak yapma yollara kabahat adımdadır yollarda değil keşkeler senin eserin yılların değil
şimdi siyahı siyaha katıp karalama maksatlı tüm kampanyaları kuponla satın alacak şampanya eşliğinde kutlamam gerek
lakin,
zaman dar an, genişler daralan kar’anlığın içinde..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
41 numara şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
41 numara şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
mesele ayakkabı değil ayak hiç değil mesele gidilecek yoldur, kime olduğudur hadi yolda bulduk diyelim mesele adam gibi çıkılan yolda adamlıktan çıkmadan yürümektir.
Ayaklarda dır marifet ,, Sağlam basacaksın yere . Adımlarken korkmayacaksın. Korkular hayat bulurlar korktukça.
Önce ayak numaranı iyi biliceksin ayakkabı güzel diye ,, numarandan küçüğünü alırsan nasır , büyük alırsan da ayağından çıkar ikisi de sıkıntı yani. Bence tam ayaga uygum olmalı :)
Güzeldi umarım ayakkabıların hem güzel Hem numaranda hem de sağlam olur. Ki Sağlam basabilesin dilerim fransız Sevgiler
anne gibi sevsin ister miydim seveni.. hayır.. çünkü yanlış yapsan bile yine sever.. merhamet vardır çünkü..oysa merhamet aşkın iki numaralı zehridir bana göre..
Daralan karanlığının içinde uzayan an'lar ayaklara vurulan bir prangadır yalnızca savruluruz bir boşluktan diğer bir boşluğa.. Ve O Savrukluğumuz da İsyanımızın tek sesli çığlığıdır uzayan an'a Zamanı döndür tanrı Aşk kadar sebepsiz olsa da ...
ayak hiç değil mesele gidilecek yoldur, kime olduğudur
hadi yolda bulduk diyelim
mesele adam gibi çıkılan yolda adamlıktan çıkmadan yürümektir.
41 kere maşallah şiire...