(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"En güzel şiiri yazmak" ile başlayan şiiriniz, en güzel şiirlerden biriydi gerçekten bu günlerde okuduğum. Böylesi serbest şiirde ustalığınızı konuşturmuşsunuz. Biz de zevkle okuduk. Sevgi ve Selamlar ...
Şimdi bir bekleyişin içindeyim gün ışığına, Kapımı çarpıp çıkan, gecenin sessizliğine karışmış umutlarımın dönmesi için.. Bir kavgaya tutuştu şimdi içimde, ......................................yüreğim ve düşüncelerim..
Nasıl böyle serbest bıraktınız duygularınızı hocam ? Tebrikler yürekten...
değerli dostum bunca saat beklemeye değdi de herhalde siteye de nazar deği..neyse ki tekrar açıldı da bizim de yüreğimiz ferahlayıp, bir güzel yeniden şiirlere ve dostluklara açılıverdi..Allah yokluğunu yaşatmasın sitemizin.güzel bir şiir okudum ve gerçekten bu saate dek beklemenin haklı şiir mükâfatını da almış oldum sayenizde...yürekten kutlarım...teşekkürler..ilhamınız daim olsun inşallah...sevgi, selam ve saygılarımla...
Hârika bir şiir okudum, kopyalamaya kıyamadım. Umutlarım yeşerdi gecenin sonunda renk renk... Sayın Göle; Mısraları adeta nâkiş gibi işlediniz kâleminizle... Kâleminize,yüreğinize sağlık. Saygılarımla.
Sayılarımla