Dökülen yaprakların bu yıl rengi yeşildi. Bebeleri toplayıp kafese doldurdular. Eziyetler ve vahşet ,bu nasıl bir misildi. İbadet eden kulu, camilerde vurdular.
Görünümüne bakma sanmayınki bir insan Toplum inançlarını karıştıran bir ajan Menfaate dayanır,kurdukları bu plan Sanki kıyamet günü,galiba kudurdular.
İnsanlık denen duygu hayvanlarda başladı. Rabbim bu güzel şeyi onlara bağışladı. Sadık dost çomar köpek, hainleri dışladı. Huzur barış beklerken,savaşlarla yordular.
Bu geçici dünyada, arayış içindesin . Bir nefeslik canın var,nelerin peşindesin . Kaprisler yetsin artık, ölümün ucundasın. Hangi zalim göçünce,anıp selam durdular.
Gelecek nesillere vahşet miras kalacak Tarihi okuyarak , bir çok dersler alacak Düşündükçe gerçeği, yeisle kahrolacak Yıkılmadık dik durduk düşmana vakurdular
Kimsenin inancına karışmasınlar madem Ölür masum insanlar,heryer olur cehennem Yakıp yıktıktan sonra,basarlar sırra kadem Çıkarları uğruna ancak kumpas kurdular.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dünyanın Çivisi Çıkmış şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dünyanın Çivisi Çıkmış şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yerinde ve zamanında çok güzel bir şiir kaleme almışsınız. Okunması ve ibret alınması gereken bir şiirdi. Her zaman seçkin eserlerin altına imzasını atan kudretli kalem sorumluluğunu gözler önüne sermiş. Kalem duygulu olduğu kadar yönlendirici ve aydınlatıcı...
Beğenerek ve duygulu kaleminize saygı duyarak okuduğum bu güzel şiirinizi tam puanım ve beğeni ile favorilerim arasına ekliyorum. Kardeşimin şiir ve gönül sayfasına, tebrik ve başarı dileklerimi bırakıyorum.
Her şeyin sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olması dileklerimle sevgi ve saygılarımı sunuyorum efendim, lütfen kabul buyurunuz...
Gelecek nesillere vahşet miras kalacak Tarihi okuyarak , bir çok dersler alacak Düşündükçe gerçeği, yeisle kahrolacak Yıkılmadık dik durduk düşmana vakurdular
Kimsenin inancına karışmasınlar madem Ölür masum insanlar,heryer olur cehennem Yakıp yıktıktan sonra,basarlar sırra kadem Çıkarları uğruna ancak kumpas kurdular.
Merhabalar Hocam.. Güzel dizelerin sahibini, Canı gönülden kutlarım. Nice güzel eserlere İnşaallah Kocaman yüreğiniz hiç susmasın efendim. _________ Selam ve Duâ ile ._________
Keşke demeyi sevmiyorum ama bazen farz oluyor keşke çıkmasaydı dünyanın çivisi de siz saygı değer hocamda bütün bu olanları şiire dökmeseydi ama maalesef anlattığınız günümüzün acı gerçekleri çok güzel anlatım kutluyorum yazan kalemi selam ve saygılarımla
insan, kendisine nasip edilen üstün meziyetlerden günden güne uzaklaşmakta bir avuç çıkar için yarattığı vahşetin haddi hesabı yok Allah ıslah eylesin kutlarım duyarlı yüreğinizi saygılar
Bu geçici dünyada, arayış içindesin . Bir nefeslik canın var,nelerin peşindesin . Kaprisler yetsin artık, ölümün ucundasın. Hangi zalim göçünce,anıp selam durdular.
Gelecek nesillere vahşet miras kalacak Tarihi okuyarak , bir çok dersler alacak Düşündükçe gerçeği, yeisle kahrolacak Yıkılmadık dik durduk düşmana vakurdular
Kimsenin inancına karışmasınlar madem Ölür masum insanlar,heryer olur cehennem Yakıp yıktıktan sonra,basarlar sırra kadem Çıkarları uğruna ancak kumpas kurdular.
ÜLKÜ AHISKA
Üstadem çok güzeldi vede çok acıklıydı,kutluyorum,Dua ve selamlarımla
Maalesef öyle.Dünyanın çivisi çıkmış. Ama bu gün ben de bir makale kaleme aldım; Biz bu oyunu bozarız! Allahın izni ile çıkan bütün çiviler tekrar yerine çakılacak. Selamlarımla..
Ağlamak...neye delalet bunca hüzün? Kendimizden geçtik artık hele ki çevremize baktığımızda... Duyarsızlık had safhada ötesinde zulüm ve inanç dahi sorgulanırken. İnsan kendi derdini unutuyor bir noktadan sonra. Hele ki çocukların gördüğü şiddet, adaletsiz yargı... Ah, sevgili hocam: evet, dünyanın çivisi çıktı. Eşsiz bir betimleme okudukça yüreğimdeki boyutsuzluğu daha da pekiştiren. Etkin kaleminizi hep takdir etmişimdir. Bir nebze de olsa ifade edebildiysem duygularımı... Kaleminizin gücü ve muteber varlığınız ile hep ışıksınız çok değerli Ülkü Hocam. Bir öğrenci kimliği ile yaklaştığım ne ise ve yine öğrenmeye doyamadığım. Saygıyla selamlıyorum sevgili öğretmenim. İyi ki varsınız, iyi ki aranızdayım. En içten sevgi ve en derin saygılarımla çok kıymetli hocam...
Aynen hocam Allah ıslah eylesin ne zaman bitecek bu acılar mazlumlar hep çile çekiyor zalimler huzur vermiyor tebrikler duyarlı yüreğinize sağlık saygılar selamlar
Görünümüne bakma sanmayın ki bir insan Toplum inançlarını karıştıran bir ajan Menfaate dayanır,kurdukları bu plan Sanki kıyamet günü,galiba kudurdular.
Kalıbı insan olduğu halde içi,ruhu kalbi insanlıktan çıkmışlara bunlar insan değil deriz.İnsan olarak doğmak,sureten insan olmak yetmiyor.İnsanlık ise günümüz de öldü sanırım pek gözükmüyor ortalarda.İnsanlık tükenmiş midir,nedir.? Ve insanlığa şu soruyu sormak gerekiyor,nereye doğru gittiğinin farkında mısın.? Vahşi terör,savaş,ölüm,katliam,fukaralık, açlık,ve sıkıntılarla boğuşan,kan ve gözyaşı akıtan insanlar hiç rahat nefes almayacaklar mı.? Menfaatlerin,bencilliğin yerini,dürüstlük,onur,merhamet,yardımseverlik,dayanışma alsa.Duygu,anlam ve hece üçgeninde yüreğinizin sitemine katılmamak mümkün değil.Şiir;düşündüren derin teması ve içli,etkili anlatımı ile kalemin ustalığına yaraşır güzellikte. Tebriklerimle.Sevgi ve selamlarımla.
Emeğine yüreğine kalemine sağlık çok değerli ülkü hocam duyarlı yüreği ve usta kalemi alkışlıyorum,şiir ve yorum harikaydı,kalemin daim yürek sesiniz var olsun efendim,selam ve saygılarımla..
Muhteşem.Her dizesi her sözü doğrularla yoğrulmuş harika bir şiir okudum ehli kaleminizden.Ne yazık ki gerçek bu:( Canı gönülden kutluyorum sevgili şairem yazan ve hisseden yüreğinizi.
Yazdıran yüregin susmasın...
............................................. Saygı ve selamlar..