(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bizler Beraberiz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bizler Beraberiz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhum Mehmet Akif'in dediği gibi; GİRMEDEN TEFRİKE BİR MİLLETE DÜŞMAN GİREMEZ TOPLU VURDUKÇA YÜREKLER ONU TOP SİNDİREMEZ... Bizi bölemediler lakin, kendileri bölünüp bizden ayrıldılar birileri... ...Ama bilmiyorlar ki sürüden ayrılan koyunları kurt mutlaka kapar. tebrikler ve saygılar mümtaz kaleminize...
O kadar coşkulu ve o kadar içten haykırışla yazılmış ki. Şiirin ruhuna inen her türlü tamamlar son dizeyi. Atatürk'ün izinden gidenin yolunu kim karartabilir ki, kim engel koyar o ışığın aydınlattığı yola.
".....gücünüz." Onu da kardeşin olarak yazdım buraya. Müsaadenle abim. Öyle akıcı gidiyordu ki şiir, doyamadım. Yüreğin, kalemin zeval görmesin abim. Tebrikler. Selam ve Saygılarımla. Kardeşin...
GİRMEDEN TEFRİKE BİR MİLLETE DÜŞMAN GİREMEZ
TOPLU VURDUKÇA YÜREKLER ONU TOP SİNDİREMEZ...
Bizi bölemediler lakin, kendileri bölünüp bizden ayrıldılar birileri...
...Ama bilmiyorlar ki sürüden ayrılan koyunları kurt mutlaka kapar.
tebrikler ve saygılar mümtaz kaleminize...