(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eşim'e şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eşim'e şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili ustamı kutluyorum, hak edene hakkını teslim ettiği, ciltler dolusu anlatılacakları beş satırdan taşarcasına özetlediği için, emeğinize, yüreğinize sağlık. Sevgi, saygı ve selamlarımı sunuyorum. Hoşça kalın...
yazan yüreğinizi kutluyorum hocam,harika olmuş gerçekten onlar güldüğün de her şey gülüyor,mutlu olduklarında herkes mutlu oluyor, mutluluğunuz daim olsun, selamlar saygılar.....
Annem der ki kadın evin cilasıdır, onun eli değmese ev ışıldamaz böyle. Ve şimdi siz de şiirinizle öyle güzel bir konuyu mercek altına almışsınız ki; evin kadını mutluysa maaile herkes mutlu ve huzurludur. O gülerse bütün aile güler.
Mutluluğunuz, huzurunuz daim olsun Suat Ağabey, hep gülsün, siz de gülün hep.
Yaşar Kemal'in "İnce Memed" romanında dediği gibi; dişi kuş yapıyor yuvayı, çamur sıvayı sıvayı... iyi ki varlar, yuvayı yuva yapan, ayazı sıcak tutan bir gülümsemeleri dünyayı aydınlatan kutsallarımız. çok güzeldi şiir. tebrikler ve saygılar sunuyorum...
evin ışığı,dır kadın evin çatısı,dır kadın.. tebrik ediyorum değerli toprağımı ve çok değerli suat hocamı kalemin daim yürek sesiniz var olsun selam ve sevgilerimle..
Ne güzel bir muhteva. Sevgi ve güzellik bir arada işlenmiş. Asırlara hükmü sürecek harika bir şiir sevgili dostum. Yenge Hanıma ve size sağlıklı mutlu ve huzurlu uzun bir ömür diliyorum. Yaradana emanet kalın.
............................................ Selam ve saygılarımla