Üşüdüm, kanatlarının rüzgârında çıplak ayaklarımla yağmurlarda yürürken; sen üşürmüsün diye düşünmelerimle.
_ unutuluyor sen hep hiç korkma diyordun
Bir titreme geliyor birden tuhaf karartılardan ve sevdanın içinden geçip göğsüme saplanan yalnızlığımdan, gözlerin şimdi göçebe bakıyor pencerelere.
_ keşmekeş yorgun baharlarda titreyen müjgan gibi
Kızamık çıkıyor yanaklarımda, üşüyorum kaçamak bakışlarından ve kurdeşen döktüm hep bu sonbaharda; dökülen küllerinden boz bulanık olan odamda.
_ hâlbuki veda saatlerine gelmiştim
Çekip giden bir düş gibi yangınlarıma bakarken “benim için yaşadığın anları da sakın unutma” diyordun, nedense sürekli ağlamaklı bir hal olduğum aynada ve umarsızlığı üstüme giymeden az önce; “hiç de kolay değil” diyordun “böyle bir şeye göğüs germeyi öğrenmek elbette”.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bir beyaz kelebeğin kanadındaydı tüm dünyam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bir beyaz kelebeğin kanadındaydı tüm dünyam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.