(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bir ağacın altında uykulara dalmış şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bir ağacın altında uykulara dalmış şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiire kattığınız anlam ve yorumlamanız o kadar güzel ki,ayrı bir lezzet katıyor, bizlerde beğenerek okuyoruz,yüreğinize sağlık hocam, selamlar saygılar.....
Yine karşılıklı konuşurcasına her hecesinde samimiyetin,şevkatin ve içtenliğin o bitimsiz sıcaklığını hissettiğim,düşündüğünüz her olayı oldukca şeffaf bir anlatımla bizlerle paylaşırken, yanınıza oturupta rahatca,huzurla dinlediğim çok güzel şiirlerinizden birisini daha okumanın bahtiyarlığına erdim..Mükemmel ötesi güzel şiirinizi ve değerli şahsınızı canı yürekten kutluyorum Üstadım..Kaleminize yüreğinize sağlık..
Yürek sesinizi takdir etmemek mümkün mü üstadım? Özel bir dokunuş ve farklı tınısıyla eşlik ederken duygularımıza. Tüm yüreğimle kutluyorum değerli hocam. Saygılar, hürmetler efendim.
Duygu şelalesi altında ustalıkla kaleme alınmış, duygu ve düşüncenin mısralara sel gibi aktığı, okuyucusunu önüne katıp, aşkın, tutkunun girdaplarına sürükleyen, muhteşem bir şiir kaleme almışsınız. Serbest şiirlerin nasıl yazılması gerektiğine kusursuz bir örnek teşkil eden duygu yüklü ve çarpıcı bir şiir sayfaya asılmış. Eminim ki her okur şiirde kendisine hitap eden birden fazla mısra bulacaktır. Okunması, okutulması ve ilham alınması gereken nadide bir şiir. Takipçisi olduğum bu kudretli kalemin daha nice seçkin eserlerin altına imzasını atacağına zerre kadar kuşkum yoktur. Beğenerek ve duygulu kaleminize saygı duyarak okuduğum bu güzel şiirinizi tam puanım ve beğeni ile favorilerim arasına ekliyorum. Kardeşimin şiir ve gönül sayfasına, tebrik ve başarı dileklerimi bırakıyorum.
Her şeyin sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olması dileklerimle sevgi ve saygılarımı sunuyorum efendim, lütfen kabul buyurunuz...
bizlerde beğenerek okuyoruz,yüreğinize sağlık hocam,
selamlar saygılar.....