Elini uzattı bana Küçük bir el Yabancı Bir okadar içten El nedir Bendeki anlamını çoktan yitirmişken Sanki o anlatırdı bana Karanlık gecesinde günün Dumanlı bacaların isinde kaybolmuşken Adımların baskın seslerinde Mutlu bir suratını görmezken kalabalığın Daimi süratında bir anlık molasıydı Anlamımın...
Ne istiyordu Da benim buna vaktim var mıydı Ne yapmalıyım çabuk düşün Onlarca kişi varken niye ben Niye bana uzattınki Okadar mı çaresizsin O kadar mı çaresizim! Ah anlayamıyorum Üzülmüştüm Bir anlık eline baktım Lambanın altında Parlıyordu kirden yoksa Kan mıydı?
Gitmek istedim elimi cebime sokup Para istediğini umarak Hizlica istedigini vermek ve kaybolmak Yine Diğerleri gibi olmak
Ya baskaysa Yardım istiyorsa Yüzüne bakmalı mıyım? Sormalı mıyım Da benim buna vaktim varmı? Ah zaman ne acimasizsin Acımasız olan zaman mıydı Olamaz bir adım yaklaştı Korkuyor muydum Bir minik avuçtan Hayır kendine gel çabuk Bırak artık düşünmeyi!!!
Biranda Azgın bir köpek çıktı cadde başından Ağzı salyalı Bu küçük kıza doğru Olanca hızıyla koşuyordu "Çekil dedim kıza" arkama ittim onu Köpeğe Yerde bulduğum taşı atmak istedim Bir elim havada yaklaşmasını bekledim
Elimi tuttu Ne oluyordu Islak ve kuru Sert ve yalnız "Yapma dedi" Niye O it kızı benden mi koruyordu? Başını kaldırmıştı sonunda O yüzü unutamam Gülüyordu Şimdi kendimden korkuyordum Köpek bacaklarıma yanaştı Başıyla sırnaştı Ne kadar mutluydu "O sana zarar vermez" Ben verir miydim?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Avuç Anlam! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Avuç Anlam! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şuraya bir avuç mutluluk, Bir avuç sevgi bırakıyorum Bir avuç dostluk bırakıyorum Elden ele dolaştırın diye Gönül heybemden bir Tutam sevgi bırakıyorum Gönülden gönülle dolaşsın diye Tüm şiir seven yüreklere İyi geceler diliyorum Saygılar asi kızdan M.yavuz
.........................................SCHİLLER