Çöllerinde Buğulu el izi Gayip bir ses İçten eski bir ürperiş boşluklarına Yakan güneş Doluca karanlık kahverengiye çalan Delirircesine hazin Büzüşük ellerinden Sürünen serzenişler Bir avuç vahaya Beton duygularından Beş bitik kibrit Ateşlenen meşaleler Kumsalına Yukarıya bakışlarda Asfalt kaygıların ziyan Gök fenerleri Hayallerinde tufan Kayboluşları Dökülen sakal kırları Anaya... Tabiyat nefesi Sel seslerinden bir çember Serap güya! Yıkanan kültürde toprak Beş duyu Acıya ramak kala Uyandırır Binlerce dizin Kızıl tanecik Yanık teninde Kara ense Kara kara... Akrep tortuları Yılan olukları Nemsiz yosma bir ova Mavi yok Koku buhar Okları ışın cenneti Damlacıklar mı? Alında! Akıl sarhoş kalır Gece dondurur Yerde Başın Yok arşın Çok dikenli gülleri var İsmi Kuru yeşil Buna da şükür Hadi Çukur aramaya koyul Gök uzaksa Belki su Çok ta derinde değildir...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dışlanım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dışlanım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.