Rüya gibi bir bahçe sözcükler çiçeklerim Güç kuvvet versin diye imgeleri eklerim Sularım gözlerimle açsın diye beklerim Kanadını açarak kalemlere konarken Ateşleri söndürür alevlenip yanarken.
Bazen hüzünyağmuru bazen cennet meyvesi Dünyayı viran eder derdi gamı cilvesi Kaşığı yazan kalem ak kâğıttır cezvesi Üç vakte kadar gelen güzel haberdir şiir Aklını baştan alan nazlı dilberdir şiir
O bir vahşi kısraktır koşmakta rüzgâr gibi Dur durak bilmez aşkı Hak’tan yadigâr gibi Yüreğinde coşkular mutluluklar var gibi Uçsuz bucaksız vadi yeşil kırlar meskeni Güneşin huzmesiyle yanıyor beyaz teni.
En güzel şarkıların nağmesinde coşandır Nerede dize varsa düşünmeden koşandır Düşlerin gizeminde kanatsız uçuşandır Sevdalı gönüllerde aşkın adıdır şiir Tuzu yağı biberi ömrün tadıdır şiir
Gururla haykırır o; “Damla değil denizim Bazen susar kalırım bulunmaz gölgem izim Bazen coşar taşarım sanmayın çaresizim İçimdeki ateşle yıkar geçer aşarım Duygum kaleme düşer volkanlardan taşarım.”
Özgürdür rüzgâr kadar, fırtınadır eser o Sanatların içinde en duygulu eser o Zalimlerin başını dizelerle keser o Rengârenk bahçelerde tomurcuk açan şiir Gönülden gönüllere mis koku saçan şiir…
Yasakların altında döker ezik sözleri Güneşin kirpiğinde yutar kızgın közleri Kapanmak üzereyken açılarak gözleri Ses duyulur haykıran durun daha bitmedim Sadece gerçek yazdım kimseyi incitmedim.
“İçimde yaşatırım Ferhat ile Şirin’i Ben hayatın neşesi ben hayatın şirini Sokakta sürünürken evsiz kalan birini Şefkatli sözlerimle kollayan ben; Şiirim! Mecnun’u ıssız çöle yollayan ben; Şiirim!”
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sözcük Bahçesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sözcük Bahçesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
eksik olmasın sözcük bahçenizin şiir güzellikleriyle dolu çiçekleri meyveleri yine çok güzel dizelerinizden nasiplendik saygı değer usta var olsun kaleminiz
Özgürdür rüzgâr kadar, fırtınadır eser o Sanatların içinde en duygulu eser o Zalimlerin başını dizelerle keser o Rengârenk bahçelerde tomurcuk açan şiir Gönülden gönüllere mis koku saçan şiir
Gururla haykırır o; “Damla değil denizim Bazen susar kalırım bulunmaz gölgem izim Bazen coşar taşarım sanmayın çaresizim İçimdeki ateşle yıkar geçer aşarım Duygum kaleme düşer volkanlardan taşarım.”
Özgürdür rüzgâr kadar, fırtınadır eser o Sanatların içinde en duygulu eser o Zalimlerin başını dizelerle keser o Rengârenk bahçelerde tomurcuk açan şiir Gönülden gönüllere mis koku saçan şiir…
çok güzeldi Üstadem,yüreğine sağlık,kutluyorum,Dua ve selamlarımla.
Beğendim...
Kutlarım...
.......................................Saygı ve Selamla.