Değerli dost yürek Hamiyet Göz hanıma ithafen yazılmıştır...
O güzel insandır, içi sevgi doludur. Yolu sevginin ve gerçeklerin yoludur. İnsanı sever, kalbi Yaradan’a doğrudur İnsanoğlu insandır, dost Hamiyet hanım
Okul sıralarında tatlı sert biridir. Herkese ilimi, irfanı,doğruyu öğretir. Çok da iyi eğiticidir,matematikçidir, Muallim mektebinin hocasıdır,Hamiyet hanım
Hayat mücadelesinde duyarlı bir yürektir, Haksızlığa karşı ön saflarda tunçtan bilektir, Kadın, erkek eşitliğini savunan bir melektir, Eşitlik ilkesinin militanıdır, Hamiyet hanım
Dertlinin derdine koşar,gönüllerin sultanıdır, Gariplerin, yanındadır, hep saflarındadır, O herkesin dert taşıdır,dertlilerin ablasıdır Dertlere dermandır,Lokman Hamiyet hanım
Kalemi çok şirindir o iyi bir şairdir Kimseyi incitemez, o çok narin biridir, İnsanlık doludur,felsefesi sevidir Silahı kalemdir, iyi dosttur Hamiyet hanım.
Kazım Doğan 08.05.2008
Bu dizeler de değerli dostlardan İyi bir anne , iyi bir arkadaş Dertlilere dert ortağı, sırdaş Yalnız dostlara iyi bir yoldaş Özü,sözü,yüreği doğru hamiyet hanım.-----------Haluk KALKAY
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAMİYET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAMİYET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu dizeler de değerli dostlardan İyi bir anne , iyi bir arkadaş Dertlilere dert ortağı, sırdaş Yalnız dostlara iyi bir yoldaş Özü,sözü,yüreği doğru hamiyet hanım.
..kanaatim odur ki; dostluğunuz daim olsun. Hamiyet Hanım gerçektende yazabildiğince sözde değil, özde değerli ve eşi bulunmaz bir insandır. yüreğine sağlık Kazım abi.
güzel insandır, içi sevgi doludur. Yolu ulu önder Atatürk’ün yoludur. İnsanı sever, kalbi Yaradan’a doğrudur İnsanoğlu insandır, dost Hamiyet hanım ================================= Dostan bir başka dosta güzel övgülü sözler .. Tebrikler Değerli <dost çok güzel bir şiirdi .
Kalemi çok şirindir o iyi bir şairdir Kimseyi incitemez, o çok narin biridir, İnsanlık doludur,felsefesi sevidir Silahı kalemdir, iyi dosttur Hamiyet hanım.
Bu dostluğu kıskandım ne yalan söyliyim... :) Allah herkese böyle kanka nasip etsin... Sevgiler... Sude öğretmen..
ne yazacağımı bilemedim...şok oldum birden...saol dost yüreğine sevgili kazım...sizler gibi dostlarım olduğu için ben cok cok şanslıyım...kocaman sevgilerimi yolluyorum...papatyalar yüreğine..sevgilerimle
İyi bir anne , iyi bir arkadaş Dertlilere dert ortağı, sırdaş Yalnız dostlara iyi bir yoldaş Özü,sözü,yüreği doğru hamiyet hanım.
Gerçek bir dostu bu şekilde şiirle anlattığınız için sizi ve hamiyet hanımı kutluyorum. Bir dörtlükle de katılmak istedim. Sevgiyle Kalın. Saygılarımla...
Kalemi çok şirindir o iyi bir şairdir Kimseyi incitemez, o çok narin biridir, İnsanlık doludur,felsefesi sevidir Silahı kalemdir, iyi dosttur Hamiyet hanım.
Güzel bir dostluk , güzel bir paylaşım örneğiydi kutluyorum kazım bey şiirinizi ve hamiyet hanımla olan güzel dostluğunuzu...yüreğnize emeğinize sağlık, selam ve sevgilerimle...
kardelenim tarafından 5/8/2008 6:27:13 PM zamanında düzenlenmiştir.
İyi bilirdim. Bir çok yanını daha öğrendim Dostluk budur işte gerçeğini gördüm Kazım mertti zaten güven duyuyordum Bundan sonra ikisinide baş tacı ediyorum.
Çok güzeldi kardeşim, dostluğunuz dim olsun. Kalemleriniz ebediyen susmasın...
Çok etkili ve güzeldi... Tebrik eder, selamlar, saygılar sunarım.
İyi bir anne , iyi bir arkadaş
Dertlilere dert ortağı, sırdaş
Yalnız dostlara iyi bir yoldaş
Özü,sözü,yüreği doğru hamiyet hanım.
..kanaatim odur ki; dostluğunuz daim olsun. Hamiyet Hanım gerçektende yazabildiğince sözde değil, özde değerli ve eşi bulunmaz bir insandır. yüreğine sağlık Kazım abi.