Yazdıkça odam oluyor kelimeler Her ne varsa sevincim sen oluyor Dilimde her harf bir kelime sen Seni sorguluyor bir kıta bir nakarat Nefesin senden önce yüreğime dokunuyor!
Hele de hasretin hasretin varya Gözlerimi kasımpatı gibi açıyor Bakışlarım dikiliyor tavana Offf,offf Sevmemeliydim mi yoksa Sularda çırpınan dalgalar gibi Yüreğimde kargaşa!
İster roman olsun ister şiir Kalemim dolana dolana seni bulup İlk yaz gibi Sitemkar gülümsüyor Sana koşuyor sözcükler!
Eylülde güz yaprağı gibi kalpler Unutulmaz sevdaları Kanadı kırık kuştur aşk tünelinde İşte bundandır yağmurlar ağlar Kış uykusuna yatar gibi bırakın Bırakın uyusun anılar Gözlerimde uyusun !
Seninle buluşmaktır yazdığım şiirler Ayrılık vazgeçmek ise neden yazılır Aşk ateşi Gidişin sessizliğinde!
Dokun şair dokun Yar kokusu Suskunluğun gülümsemesinde İster bugün ister yarın Yansıması yüreğimde Ulaşmak için gözlerinde ki yıldızlara Gözlerimde rahat uyusun geceler!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gözlerimde Rahat Uyusun Geceler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gözlerimde Rahat Uyusun Geceler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yeter ki sevmmeye gör, İnsanın dengesi bozullur, Mecnun'a döner. sevda böyle bir şey...
.................................................... Saygı ve selamlar..