Çok eskilerden kalma kuş tüneği virâne, Su arkıyla kurumuş, Çarklarıyla paslanmış, Onca döngüden bitap taşlarına yaslanmış, Deve dikenleriyle sarılmış dört yanından...
- Dur duraksız dertli dolap Bak, nasıl da uslanmış, Dedim ve sustum o an... Bakışlarıma çöreklendi bir çakır yılan, Geçmişi yorumladı, Geleceği de...
Çocuksu anılardan günüme taşıdığım, Un yanığı kokusu, Buradan olabilir...
Aklım, Kelebeklerin pır pır eden kanatlarında, Tekleyen sargın yüreğimse, Çiçeklerin hem alında, Hem morunda kalabilir...
Susayan şiirlerim, Hal diliyle öğütçü böylesi örenlerde, Eski bir fotoğraf gibi solabilir...
Finale saklardım ya en görkemli dizeyi, İtiraf etsem korkarım, Değirmencinin ruhu Sesime gelebilir...
Yeni yeni kavrıyorum, Ezelin birikimini Ebedî kılmanın sırrı, Şimdi yaşamak şimdiyi; Alıcı kuşlar uzun emelli avlarını, Taa can evimizde bulabilir...
Bir nefes sonrasına kimin garantisi var Ve cihan mülkü kökten bizim olsa ne yazar ?..! De bana Gülüm ! Ölüm var bre, ...........ölüm, ...............ölüm !..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SU DEĞİRMENİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SU DEĞİRMENİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tebrik ederim, daha nicelerini de kaleme almanızı dilerim.
Saygılar,