Şimdi Aynı göğün altındayız seninle Ve aynı deniz. Devrik bir çağ gözlerimde. Az ilerde ölüm. Ve kuşlar uçuyor yine Bir hayli yorgun. Martılar hüzünden çalmış adını Değişen sadece yüzler. Yağmuru nasıl özledim bilsen. Birde gülmeyi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çağ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çağ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirleri okuyup, paylaşmak ve beğenmek, şiire ve şairine sunulan en güzel hediyedir. Kutlarım... .......................................... Saygı ve Selamlar.
Yağmuru nasıl özledim bilsen. Birde gülmeyi............. Şiirin sonunu çok güzel bağlamışsınız.. Tebrik ederim.. Gülmeyi bütün insanlar bir süreliğine özlemek zorunda kalıyor. Maalesef bu bazı zaman kendi elimizde bazı zaman da başka konulardan dolayı oluyor. Yaşamadan bazı şeyleri bilemiyor insan. Mesela gülmeyi özlemesek bu tür şiirler yazamıyor insanlar. Çok güzel kısa şiir. Yüreğinize sağlık, iyi geceler.
Şiirleri okuyup, paylaşmak ve beğenmek, şiire ve şairine sunulan en güzel hediyedir.
Kutlarım...
.......................................... Saygı ve Selamlar.