ve suçu ispat edilmeyen her zanlı gibi masumiyet karinesinden yararlanan maddi delil yetersizliğinden eşyanın tabiatına aykırı duruşumdan tanık yoksunluğundan ve heeeep iyi oluşumdan dolayıdır beraatim
amma velakinnn
hüküm almadığıma bakma ben ki olay mahalline yıllar sonra kalbinin kulaklarından tutup tıpış tıpış getiren aşığım kimi serseri der adıma kimi deli kimi sevgili
kim ne derse desin sen hep ama hep sev beni
ararsın beni belki kalbinle koymuş gibi göğsünde sarmak ister kolların bir boşluğun yokluğunda beni anarsa dudakların
bil ki sitem ettiğim yerde bıraktım bedeni
kalbimi söküp çaldım
bütün bunları ben yaptım
bütün bunları senin yüzünden yaptım
iyi yaptım
şimdi hazırlık vakti gelip çatan ayrılıkla sözlü aşkın akdi
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
mücbir sebep şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
mücbir sebep şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
mesleğin ne bilmiyorum değerli şair ama sen kesinlikle psikolog olmalısın. Değilsen her şeyi bırak şu an da git psikolog ol. Şiirlerinde konuların, anlatımların, olayların derinine o kadar başarılı inebiliyorsun ki ve o kadar seçici kelimelerle anlatıyorsun ki her defasında ayrı şaşırıyorum. Asla yüzeysel yaklaşmıyorsun çevrende gelişen olaylara. Bu yüzden psikolog ol diyorum, çünkü eminim tarihin görülmemiş en iyi ve analizci psikoloğu olabilirsin. Bu benim görüşüm :) şiir yine fransız'ın kaleminden çıktığını avazı kadar bağırıyor. Varol değerli şair, eksik olma lütfen. Saygılar - Selamlar..
Sebepler, nedenlerin sonucudur! Var olan yada ortaya çıkan durumlar, olaylar, yaşantılar ve ilişkiler insanın yaşamını ve bu yaşamı sürdürebilirliğinin mecburi sonuçlarının nedenidir. Ve bunların netleşme sürecinin belirlenmesi de sebeptir. Bakıldığında yaşam olgusunda ki iyi yada kötü, güzel yada çirkin ne varsa en büyük sebebi İnsandır.
Bu bağlam şiiriniz de sevgi duygusunun neden olduğu özlemin, hasretin, hüznün ortaya çıkarılmış, gün yüzüne vurulmuş, şiirsel bir sebebidir. Yine kaleminize ve yürek sesinize yakışır bir şiir ve duygu bütünlüğü olmuş. Var olsun yüreğiniz, nicelerine efendim. Saygılar, selamlar.
Kutlarım...
................................................ Selam ve Saygılar..