(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BABAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BABAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben hep babam olmak istedim/ babam gibi mavi tulumlu işci olmak/ yazık! onu da olamadım/ keşke dedim keşke!/ babam olsaydı ben de çocuk kalsaydım. kutlarım şiir dostu güzeldi.
mümkün olabilseydi benimkini paylaşmaktan mutluluk duyardım tüm dünyayla ve sizinle. ki adam gibi adam olmanın tarifi netleşirdi belki de. sevgimle sevgili kyrie.
Kimi zaman, Şiir yazarım Çok zaman aldatır Aldanırım yalanıma Farz-ı muhal, Sevildiğime Sevinirim yalandan Güler yattığı yerden Babam…
Farz-ı muhal, şiir yazarız yaşamadığımız şeyleri, yaşamış gibi... sonrada ne güzel oldu der seviniriz, yalan dünya gibi... ama babalarımız çok adım önce gecmiştir önümüze ki, biz yürürken gülümseyebilsinler yaptıklarımıza...
Kimi zaman, Şiir yazarım Çok zaman aldatır Aldanırım yalanıma Farz-ı muhal, Sevildiğime Sevinirim yalandan Güler yattığı yerden Babam…
Babam… Adam… Kalanı kocaman, Boş Ve anlamsız Yek pare bir yalan
Babam… Adam…
Kalanı...
çocukluğumun yenilmezi en güçlüsü... gençliğimin sorguladığı eleştirdiği adam... yaşlılığımda ise anladığım hak verdiğim ama anlaamakta geç kaldığım adam babam....
babamla telefon konuşmamı anımsadım şair. 20 yıl önceydi... ne oldu demişti... bir kızm oldu baba.... seviyormusun onu...diye sordu... evlat bu hiç sevilmez mi dedim utanarak... eşşekoğlu eşşek bende seni işte öyle seviyorum...demişti... bana göre yaşlı ve cahil bulduğum babam sevgiyi bana otuz yaşında ancak tarif edebilmişti... saygılar şair....
adam...
adm gibi adam...
kocaman yalan......
tebrikler can.