Sorma ne haldeyim Dört duvar arasında Sıkışıp kalmışım Daha düne kadar Hayatı dolu dolu yaşadığıma inanırdım Ama kazın ayağı öyle değilmiş Dönüp bakınca arkama Ne çok sey yaşamış Ne badireler atlatmış Neler görmüşüm neler Meğer köprünün altından çok sular akmış Birde önüme bakıyorum Geleceğe dair bir iz Hiçbir şey şey göremiyorum Umutlarım yıkık Hayallerim kör topal * Ümitlerimin bittiği yerdeyim Tek kurtuluşum Azrailin kapımı çalması Ölümüm bayramım olur Kafamın içinden bir ses: Bırak ölümü düşünme! Sen iyi misin? Güzel şeyler düşün” diye beynimde yankılanıyor * İyi misin? Nasıl iyi olayım ki Müptezeller sarmış dört bir yanımı Güneşin batıdan doğmasını beklerken Bir ateşte yanarım Bir de acılarımla Vakti gelince ikisi de küllenecek O küllerde yeniden Tekrar can bulana kadar Nasıl “iyiyim” diyebilirim? ** İşte… O nedenle İyi misin diye sorma Ne değişecek? Duvarlara tırnaklarımla çentik atıyor Güneşi göreceğim günü hesaplıyorum Lakin dört işlem de yetmiyor Sorma arkadaş! Demir parmaklıklar ardında İyiyim merak etme desem Ne kadar iyi olabilirim ki?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İyi Misin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İyi Misin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir an içimde olduğum hissiyatları yazmışsınız gibi geldi .Tek bir fark var sadece ; ben modern hapishaneler olan şehirdeki bir evin içindeyim , uzun zamandır cevap veremediğim tek soru 'iyi misin?' sorusuydu ve bir an olsun o dakikalari yasadim, iftardan sonra siiriniz tabiri caizse kaymak gibi geldi ,bana bu ziyafeti yaşattığınız için teşekkürler efendim . Sağlıcakla kalmanız dileğiyle ,iyi akşamlar...❤
Merhabalar. O duyguyu yaşamak için dört duvar ya da evin içerisinde olmak gerekmiyor be arkadaşım... Maalesef bizler küçücük yüreğimize sığdırabiliyoruz ama her nedense kocaman dünyaya sığmıyoruz... Tekrar teşekkür ederim... Allahım kabul etsin selam ve dua ile....