(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TUTMAZDIM ŞİMDİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TUTMAZDIM ŞİMDİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen hep ayakta kal Bazen tank ile bazen tufek ile bazende o mukemmel zekan ile Insan her zaman dostundan yermis kazigi cunku dost nerden vuracagini bilirmis oysa dusman kor nisanci Sen dostuna karsida dusmanina karsida hep ayakta dur yel kayadan ne koparir misali acilar senden sadece toz kaldirsin Senin kalbinin Senin ruhunun Ve senin maneviyatinin guzelligi siire ilmek ilmek dokunmus Her karesinde durup sindire sindire okudum
Yuregin var olsun Galiba huzun siire yakisiyor be sairim ne dersin Yuregine saglik gec geldim tlf sarzi yoktu kusura bakma
Estağfurullah sevgili şairem, neyin kusuru bu canınız sağolsun, keyfiniz yerinde olsun yeter de artar bize. Ayakta durmak için güç gerek, güç için bir inanç ve umut. Umudun olduğu yerde mutluluk vardır, mutluluk aslında insanın bakışıdır, neye, nasıl ve ne şekil? Yani yine her şey insanda bitiyor, ihale yine sol tarafa, akla kalıyor.
Yüreğimin var olduğu yerde dostlar, dostluklar, kardeşlikler vardır, çünkü yüreği yaşatan da, yaşattıran da onlardır. O değerli dostlardan biri siz sevgili şairem de eksik olmayın asla efendim. Diğer şiir dostlarına da dediğim gibi birlikte varız, birlikte daha güçlü var olacağız.
Teşekkür ediyorum ince nezaket örneğinize, ince düşüncenize, hep varolunuz efendim. Saygılar, selamlar. Dua ile kalın...
güçlüyken herkes yanındadır.. esasen bu güçten veya iyi olan her ne ise o şeyden nasiplenmektir maksat.. tüketme üzerine kodlanmışız.. ya hazıra konarız genelde ya da çaba sarf ederiz o güzel şeyi elde etmek için..
neticede,, o güzel şey tükendiğinde .. yani yere düştüğümüzde diyeyim.. söylediğiniz gibi kurda kuşa yem veya maskara oluruz.. ve kimseler kalmaz yanımızda..
bu yüzden ara ara düşer gibi yapmalıyız.. ki o son gelmeden önce kimin gerçek kimin yalan olduğunu görmek için
Artık öyle bir nokta da ve konumdayız ki sevgili şairim, dostlar bile ayna tutar olmuş karanlığa. Kimsenin kimseye tahammülü olmayan zamanlardayız, herkes kendi acısını en acıklı sanıyor çünkü. Tükeniyoruz usuldan, farkındayım..
Yorumun şiirinden daha etkili ve düşündürücü olmuş sevgili şairim, kıymetli dostum. Şairlerin ortak dilidir anlayış bence ve bunu anlayanlar, fark edenler başarıya tez ulaşmıştır. Biz de seninle aynı dilin sözü, aynı kalemin çiziğiyiz. Belki bu yüzden ( şahım adına ) şiirlerin de kendimi bulurum hep yada kendi sorguları mı, ne kadar yazım olarak farklı olsak da. Eyvallah sevgili şairim, kalemine de, yüreğine de, şiirine de, dostluğuna da eyvallah. İleriye götürdüğün için şiirimi eyvallah. Saygılar, selamlar..
Geçmişe dair bazı şeyleri şimdi olsa yapmazdım diyoruz ya bazen ama yine olsa yine yapardık belki.Çünkü sonuçta hepimiz insanız ve hatalar insanlar için. Yine de sabır, sabretmek en güzel erdem aslında her ne olursa olsun.Her ne kadar bazen sınırları zorlasa da.En fazla sınandığımız şey sabır.
Yine anlam dolu bir hece şiiri, duygusu da çok güzel giydirilmiş dizelere.Emeğinize sağlık değerli şiir dostu. Sayfanızda şiir soluklanmak güzel her dem.
Ve bu şiir bir çok kişinin kendi iç dünyasından izler de bulabileceği bir şiir.Anlatımı yine akıcı ve güzeldi. Tebrik ediyorum.
Geçmiş dediğimiz zaman kipi aslında bugün yaşanacakların sesi ve nefesidir sadece. Bunu bugün fark ettiğimiz için tecrübelerimiz hep acı yada hüzünle bitiyor sevgili şairem.
Ve ben tüm güzellikleri artık siz dostlarıma bırakıyorum, çünkü gerçekten hak eden ve övgüye layık görülmesi gereken düşüncelere sahipsiniz. Her şiirimin altında bu acıkça görülmekte ve ben küçük bir çocuk gibi mahcup olmaktayım efendim. Şu kısa sürede yer edinebildiysek sizin gibi değerli tüm dostlarda şairem, iyi yoldayım demektir, etrafı güllerle çevrili çiçekli güzel bir yolda. Eksik olmayın efendim, her duygunun güzelliğinde, hüznünde buluşmak dileğiyle saygılar,selamlar efendim..
........................................ Saygı ve Selamlar..