(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MAHŞER SAATLERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MAHŞER SAATLERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çünkü sustukça yüreğimize yükleniriz ve bu yüzden kanar her yerimiz. İnsan olmanın bilinci de, yükü de ağırdır, ve bunu bazılarımız hatta çoklarımız kaldıramıyor. Ve ortaya böyle hüsran dolu bir dünya çıkıyor. Eksik olmasın yüreğin, kalemin, düşüncelerin sevgili şairem, varolasın her daim. Saygılar,selamlar efendim..
Yaşamın son hikayesi gibi çok güzel hoş bir şiir. Değerli dost, ne güzel bir şiirdi geleceği ve olacağı anlatan. Kutluyorum sizi. Yüreğine gönlüne sağlık.
''Her şair niye bu kadar susmalara düşkün'' Kim bilir... Belki de çok duygusal oldukları için,belki de şiirleriyle konuştukları içindir. Şiirlerimizin omuzlarına yaslamasaydık başımızı belki daha başka olur muydu?
İnsanlık kirleniyor gittikçe...Gittikçe yitiyor güzel olan ne varsa ve insanlık olarak bir hiçliğe doğru yuvarlanıyoruz. Şiir yazan bizler güzellikleri ayakta tutmaya çalışıyoruz hala canla başla
Çok güzel bir kaleminiz var,kendinizi, duygularınızı çok güzel ifade edebiliyorsunuz.Yazdığınız şiirler kısa ya da uzun fark etmiyor.Değerli bir kalemsiniz ve defterde böyle kalemlerin var olması güzel.
Şiir çok anlamlıydı,sanki her dizesi koca bir şiir gibiydi.Kutlarım.Yürek sesinize sağlık
Olur du sevgili şairem, şiirler olmasa insan olmazdı diye düşünüyorum. Çünkü duygusu olan herkes iyi yada kötü bir şeyler karalamıştır sayfalara,kenarlara,duvarlara.
Kesinlikle insanlık kirleniyor hızlıca, bugün bunu bir kez daha tecrübe etmiş oldum sevgili şairem, yüreğim tekrar kanadı. Tükeniyoruz ama farkında değiliz!
Her zaman ki gibi yüreğinizin güzelliğini, samimiyetinizin sıcaklığını yansıtmış ve yazmışsınız yorum olarak, var olsun size ait ve sizin gibi dostların tüm güzelliği. İyiler olmalı, çoğalmalı bir yerde. Hoşgeldin sevgili şairem, teşekkür ediyorum her şey için. Saygılar,selamlar efendim...
........................................ Saygı ve Selamlar..