(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
gök çekimi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
gök çekimi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çalıştığım için uyumamam gerek.. bu yüzden oyalanıyorum burada.. yani şair falan değilim.. şiir bölümüne aklına esen şeyleri yazıp bundan keyif alan biriyim desem yeridir..
Bu şairlerde uyku uyumuyor be,,ne çalışkan böyle,,,Şu an kuş sesleriyle sabah oluyor ama sanırım şiir değilde hep söz yazacağım hediye bir söz isterseniz değerli dost hemen yazıp göndereyim,,,siz dosta da bol ilhamlar GÜNAYDIN
Vay be ne hesap terstenmi bakıyorsun nasıl oluyor böyle? Şaka bi yana bende birtek ben böyle normal akıcı duyguları saçmalıklara bağlarım sanıyordum. Ama yalnız değilmişim türevlerim varmış. Sanırım efendi gece bize bunu yaptıran. Gündüz ayık ve sakin kafayla yazmak en sağlıklısı zaten bizde sağlıksız ne varsa alıcısıyız.
Bende beşinci katta oturuyorum ama kapıda iki yazıyor. Her gördüğüne inanma belki annesinin kolyesini takmıştır. Gerçekten sinir bozucu komikti gece gece hiç güleceğim yoktu. Dermişim ;)
sevgilerimle..