(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SELÂM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SELÂM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ve aleykümüsselam sayın hocam... Türklük gurur ve şuuru, İslam ahlak ve faziletinin mümtaz kalemini ayakta alkışlıyor ve selamlıyorum. öyle güzeldi ki...tebrikler ve saygılarımla...
Muhterem Ağabeyim, Hürmet ettiğim sizin gibi bir muhterem şahsiyetten bu övgüleri almak ayrı bir bahtiyarlıktır. Kalbî şükran ve selâmlarımı iletiyor, muhabbetle selâmlıyorum. Hayırlı Ramazanlar diliyorum.
Vatan toprağıyla ormanıyla bizimse onlar bizler ötekileştirmeler niye alevisi sunnisi çerkezi kürdü ne imiş hepimiz yılardır yaşıyoruz kardeş kardeş yaşayalım birlikte sonsuza dek bu vatan bu Bayrak hepimizin...... Ulvi duygularınız daim olsun hocam.Gerçekten Türk olmak bir ayrıcalık.Saygımla hayırlı ramazanlar...
Muhterem Nazmi Bey Kardeşim, Allah(C.C.) nasip etti, mesleğim icabı Avrupa'daki işçi ailelerimizin çocuklarının eğitimi için Almanya'ya görevli olarak gittim ve bir süre hizmet ettim. O yıllarda bir İtalyan arkadaş müslüman olmuştu. Almanlar, onun için "Türk oldu" dediler. Kendi memleketine gidip akrabalarını ziyaret ettiğinde onlar da aynı şekilde "Sen Türk mü oldun?" diye kendisine sormuşlar. Buradan anladığımız o ki, Avrupalı'nın gözünde Türk=Müslüman. Biz, bu hasletimizin farkında değiliz. Rabbim, kendimizi bilmeyi ve kendimize dönmeyi nasip etsin inşaallah. Kalbî selâmlarımla...
Ramazan ayının hayrından müstefid olmak niyazıyla...