Ramazanda gürül gürül dolup taşar camiler Genç-ihtiyar Müslümanlar, camilere hamiler Toplu vuran bu yürekler hep Kur’an’a tabiler İçlerinde en safları şu gülüşen sabiler…
Ne olursun kaş çatarak azarlama hacı amca Sen sabiyi azarlarsan İblis takar ona kanca İteleme saf dışına kalmasınlar tek tabanca Gülümsemen hayat verir o da büyür tam insanca…
Baba-oğul aynı safta secde etsin coşkuyla Anayla kız art ardına sürur dolsun meşkiyle Ramazan’da teravihi kılsın Allahaşkıyla Gülüp yüzler güldürelim kırışmasın kuşkuyla.
Çocuk sesi kesilirse bağımızdan bahçeden Hanemizde huzur kalmaz ahlar çıkar lehçeden Bereketi eksik olur hayır çıkmaz bohçadan Kuru gazel elde kalır üzüm olmaz omçadan.
Koşuştursun mescitlerde mini mini yavrular Bereketli neş’e dolsun cıvıl cıvıl avlular O saf senin bu saf benim kapışsınlar zorlular Bütün saflar güçlü olsun yadsınmasın çorlular…
-muhacir bozkurt- Mustafa KÜTÜKCÜ 09.06.2017 – DENİZLİ.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CAMİLERDE ÇOCUK SESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CAMİLERDE ÇOCUK SESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İstikbalimiz çocuklarımıza emanet olacağına göre, mabetlerimizde onların izleri ve sesleri olmalı en çok. Hayırlı Ramazanlar diliyorum İsmail Hocam. Kalbî selâmlarımla...
Çocuk sesi kesilirse bağımızdan bahçeden Hanemizde huzur kalmaz ahlar çıkar lehçeden Bereketi eksik olur hayır çıkmaz bohçadan Kuru gazel elde kalır üzüm olmaz omçadan.
Koşuştursun mescitlerde mini mini yavrular Bereketli neş’e dolsun cıvıl cıvıl avlular O saf senin bu saf benim kapışsınlar zorlular Birinci saf güçlü olsun sona kalsın çorlular…
-muhacir bozkurt- Mustafa KÜTÜKCÜ 09.06.2017 – DENİZLİ.
çok güzeldi Üstadım,camilerimiz kabemizin birer şubesidir,yalvarış yakarış,eman yeridir,çocuklara küçükken cami sevgisini aşılamalı,onların seslerini bülbül sesi gibi görmeliyiz,Dua ve selamlarımla.
Başka milletlerde de mutlaka böylesi veciz atasözleri vardır amma bizim lisanımızdakiler daha bir başka anlamlı geliyor bana. "Ağaç yaş iken eğilir!" Kuru dalı eğmeye kalkışmak nafiledir ve zorlarsan kırılır. Çocuklarımızı eğitmek en temel vazifemiz. İlginize teşekkür ediyor, hayırlı Ramazanlar diliyorum.
Hayırlı Ramazanlar en saf en yalansız bakan gülümseyen sabiler.o gözlerinde ki parlaklık yetişkinlerde yok.Büyüdükçe perdeleniyor yüzler donuklaşıyor bakışlar.Ufakken sevdirmek güzel.Çocuklar önce taklitle sonrada yaptıklarını tatbik ederler ufacık yadırgama ya ateist eder yada uzaklaştırır o yerden..Çocuklar hep gülsün güzeldi şiiriniz kutlarım.Selam ve dua ile.
Tespitlerimizi ifade ettik. Yeni neslimizi inançlarında ve amellerinde sağlam bir bütünlük içinde görmek istiyorsak, tedbirimizi almak zorundayız. Rabbim neslimizi muhafaza eyleye... Kalbî selâmlarımla hayırlı Ramazanlar diliyorum.
Güzel dizelerin sahibini,
Canı gönülden kutlarım.
Nice güzel eserlere İnşaallah
Kocaman yüreğiniz hiç susmasın efendim.
____________Selam ve Duâ ile.