(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOSTA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOSTA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Koca bir mîdeye küçük bir fincan, Özü sağlam olan iki güzel can, Çoğu imren duyar ben yokum haçan! Kütükcü – Onuktav; İnsanlık saçan. .......kadiryeter
Sağlık dileğim ve Selâmlarımla; Ustalarım...
Kadir Yeter. 27 MAYIS 2017 TRABZON.
w.edebiyatdefteri.com/siir/1097404/dosta muhacir bozkurt ve Osman Onuktav'a
"Yarım asrı geçtik dünya hanında Keder de var bunda, neşeli ân da Kırık dökük geçen yıllar yanında Sıkışmış bir yere canan da, can da." Mustafa hocam tebrikler, kaleminize sağlık. Keyif alarak okuduğum bir şiirdi. Öz ve biçim yönüyle uyumlu ve üst zirveye sıçrayan bir şiir. Anlam derinliği, dolaylamalar ve metaforlarla şiir pupa yelken yol almakta. Selam ve sevgilerimle...
Kadir Yatağan tarafından 5/27/2017 6:49:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
Arkadaşlar iyi gün ve kötü gün ayırt etmeksizin yan yana olur.. Doğum günümde o çok güzel kelimeleri benim için ince ince eleyerek dokuyup şiir yazan değerli Mustafa hocama çok teşekkür ederim . Bu gün aldığın iki hediyeler için de iki hediye var ki biri Mustafa hocamın şiiri diğeri bir arkadaşım bana özel hazırlattığı video. Ne kadar şanslı bir insan olduğumu bugün bir kez daha anlamama sebep olan eş dost arkadaşalrıma teşekkür ederim.. Saygılarımı sunar muhabbetle selamlarım..
Sevgili dost, değerli gonuldasim, öncelikle size ve Osman Bey ulkudasima sağlıklar afiyetler ve de sağlıklı uzun ömürler dilerim. Çok güzel ve de harikulade bir sevgi ve ahde vefa şiiri. Yürekten kutluyorum sizi. Yüreğine gönlüne sağlık. Ebedi nice dostluklara.
Özü sağlam olan iki güzel can,
Çoğu imren duyar ben yokum haçan!
Kütükcü – Onuktav; İnsanlık saçan. .......kadiryeter
Sağlık dileğim ve Selâmlarımla; Ustalarım...
Kadir Yeter. 27 MAYIS 2017 TRABZON.
w.edebiyatdefteri.com/siir/1097404/dosta
muhacir bozkurt ve Osman Onuktav'a