(arşiv) kendini yazmaktan korkma gün olur biri okur mutlaka...
ne güzel insanın şiir yazabilecek bir yüreğinin olması yıldızyıldız yanması bulutlardan bakması yağmur olup yağması
mutluluk maviçocuk gibi gökyüzünden selam durması örselenen demirin su da çelik olması iyinin ve doğrunun dik durması ne güzel
ne güzel insanın sevgiyi anlatabilecek bir gönlünün olması karıncanın telaşını görebilmesi tohumların çağrısına uyabilmesi yaprakların türküsünü duyabilmesi
ocakta yemeğin _____kucakta bebeğin _____________tarlada ki emeğin kalmasa hiç tasası derdi ne güzel
ne güzel insanın içten ağlayabilecek bir sevdasının olması sonsuz kere sonsuz olmayacaksa onsuz kör olması ağlamaktan
ırmak dağdan kan damardan can armağan yaradandan ömrün sevgiden akması ne güzel
ne güzel bir şairin "dünyayı güzellikler kurtaracak bir insanı sevmekle başlayacak her şey" demesi
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
güzel insan... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
güzel insan... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli dost, insan kendini yazmali. Yazmalı ki, insanlar kendinin duygu ve düşüncelerini incelemeli. Bu anlamda çok güzel ve de harika bir siirdi. Tebrik ediyor yürekten kutluyorum sizi. Gönlüne yüreğine sağlık.
Harikaydı bu serbest çalışma. Güzeli,güzellikleri,güzel duyguları şiirselleştirmiş şair. Beğeni ile haz alarak okudum bu nefis şiiri. kutlarım emeğinizi,sevgi ve esenlik dileklerimle.
Şiir yazandan korkma derler aslında ama ben korkuyorum ben artık tüm insanlardan korkuyorum ki elimi ateşe dokunur gibi yanıyorum kime insan dersem.. Yanılgının bitmiş haliyim ben.
Rabbim hayırlı insanlarla karşılaştırsın.
Tebrik ediyorum değerli şiirinizi değerli dost şair, Allaha emanet olasınız.
"su akıyor, rüzgar esiyor, yağmur yağıyor her şey yine ve aynı şekilde oluyor öyle bir yere geldik ki sıcak ve soğuk, aşk ve nefret, savaş ve barış üşümek ve sonra ısınmak gibi.." korkma, sevgini iyi giyin üşümesin yüreğin korkutanlar, kendi ateşini taşıyacak cehennemin ama korkularımız içgüdüsel bir savunmadır yemin.. saygı ile...
Duygu yüklü canlı yüreği tebrik ederim...
Beğendim...
........................................ Saygı ve Selamlar..