(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KONUŞMALAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KONUŞMALAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kısa cümlelere böylesine derin anlamlar yüklemek yakışıyor sizin kaleminize ve bunu herkes başaramaz.Güzel bir yetenek gerçekten.Bu dizeleri okuyup da etkilenmemek mümkün değil.
Bu arada takip listemde olduğunuz halde bazı bildirimler gözümden kaçıyor sanırım mesela bu güzel şiiri ancak şimdi görebildim.Siz de kusura bakmayın lütfen bazen dalgınlığımıza geliyor sanırım.
Çok beğendim bu kısa ama gayet öz şiiri,gönül sesinize sağlık.Tebrik ederim.
Estağfurullah sevgili şairem, sizin göstermiş olduğunuz nezaketin fazlasını göstermek durumundayım ve bundan hoşnutum. Bu sayfa da gerçekten çok değerli kalemler, yazılar ve şiir adına eserler var benimkiler de bunların arasında can bulma, filizlenme mücadelesinde şiircikler. İltifat buyurmuşsunuz efendim, yukarıda bahsetmiş olduğum kalemlerden biri olarak siz, beni mutlu ettiniz. Eksik olmasın yüreğinizde, kaleminizde sevgili şairem. Saygılar, selamlar efendim..
Bu arada takip listemde olduğunuz halde bazı bildirimler gözümden kaçıyor sanırım mesela bu güzel şiiri ancak şimdi görebildim.Siz de kusura bakmayın lütfen bazen dalgınlığımıza geliyor sanırım.
Çok beğendim bu kısa ama gayet öz şiiri,gönül sesinize sağlık.Tebrik ederim.
Selam ve saygılarımla