Gizli ruhların taştığı sır bedenlerden Susturulmuş bakışlar tutulur nefeslerde… Ve kanı kuru, canı tok eski gün bedenleri yetişir Düş perdelerine.
Bin umutla soyunur karanlık Ay, teslim alır gecenin tutulurunu … usulca derki yüreğin; … yaşamak size varacak yolsa aşkla düşmeliyim yollara …
Sarhoşluğun geçer… Güne aç tenlerden çoğalan İzlerle tutuşup, telaşa kapılırsın… Kaldığın yalnızlığa inanamazsın!..
Ve o ben değilsem Seni uyandıran düşlerinden sana gülümseyen Kanı kuru, canı tok topraklar parçası Tutar kısmetsiz elinden… Kabus bitmez Başa döneriz Yeniden.
Daha beklenesi ne kaldı?.. Anla bunu… Anla!! Dört yanımız Et ve kemik..!
/İki ayrı taş kesilir “biz” diyemediğin./
Gecikmiş anlar yakalarsın yıllar öncesinden Dönüp çağırmak isteğin kavurur yüreğini Ve durup, durup söylemek Gördüğüne sevindiğini. … Gördüğüne sevinmek mi.!?
AsabiŞirin 28/04/’08 Onlar, uzun veya kısa, ara verdiklerinde yaşamaya Zamanın acımasızlığını beslerler… Ve Zaman, kendisiyle birlikte yürüyene Sürprizler hazırlarken Geride kalana Kaybedilmiş Şansları Kusar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Taş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Taş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir döngü... Acı-tatlı, uzun-kısa... Bir ölüm... Ölene-kalana... İki taş-mezarına... İki yaş-yanağına... Ve bir döngü daha... Bazen göçüş devr-i mekana Allah'ın emri ki giden bilir ve kalan için fani dünyada kusulmuş şansları Allah bilir.
Ve o ben değilsem Seni uyandıran düşlerinden sana gülümseyen Kanı kuru, canı tok topraklar parçası Tutar kısmetsiz elinden… Kabus bitmez Başa döneriz Yeniden.
Düş/tüm aşkınla tene hadi…
Daha beklenesi ne kaldı?.. Anla bunu… Anla!! Dört yanımız Et ve kemik..!
/İki ayrı taş kesilir “biz” diyemediğin./
Gecikmiş anlar yakalarsın yıllar öncesinden Dönüp çağırmak isteğin kavurur yüreğini Ve durup, durup söylemek Gördüğüne sevindiğini. … Gördüğüne sevinmek mi.!?
güzeldi...Değişik ve anlatım çok hoş...Tebrikler...
Sahne, aşkla ölenlerindir… etsiz, kemiksiz, zaman buğusuna gömülenlerindir ................Senin bu şiirlerin bir gün öldürecek beni ama ne zaman bilmiyorum. Bu nasıl şiirdir Şirinim... En iyisi çalayım şunu da gideyim. Nutkum tutuldu inan.
Tebrikler.
Sevgiyle..