sen şeref nedir bilmezsin, dönmezsin hayaya bir iffet yok kişilikte, bilmezsen ah olsun senin hep Çıfıt’mış beynin, kalpse fit kayaya kusurlarını çözmeden, gidersem vah olsun
densizliğinden dolayı, elin dil’indeyim laf söz dinlemediğinden, her an izindeyim çizmeyi çok aştın iblis, hunhar sel’indeyim ahdine sadık kalmayıp, dönen bir ruh olsun
kader buysa ne diyeyim, Allah’ıma söz yok asla yola gelmedin sen, ne desem ki öz yok ne ettiğini bilmezsin, kıvılcım var köz yok kim ki kavlinden dönmüşse, yüzüne tuh olsun
her an da beni kandıran, bir yalancı’sın sen varımı yoğumu çalan, bir talancı’sın sen ben için için ağlarken, hep şölenci’sin sen öcümü senden almazsam, bana da yuh olsun
özün bozuk olduğunu, bilsem sever miydim vefasız bir nankörsün sen, bize nasıl kıydın aşkın mezara kadardı, sözden ne tez caydın sen nefsine tav oldun ya, sana eyvah olsun...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
- Öcümü senden almazsam, bana da yuh olsun... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
- Öcümü senden almazsam, bana da yuh olsun... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili dost, seven bir yüreğin ve de sevmeye devam eden bir yüreğin sitemkar sesi birazcık gür çıkmış şiirde. Çok güzel ve de harika bir yürek sesi. Kutluyorum sizi. Yüreğine gönlüne sağlık.
Gerçekten olur mu dersin? Yeri geliyor kendi çocuğumuza bile sözümüz geçmiyor, tepeye çıkmış adam sırtımızdan inmiyor, zevki yerinde iner mi dersin? Bir sen yada bir benle bu iş olsaydı biz çoktan yol almış olurduk. Ama olsun şimdi de yol aldık boyumuzun ölçüsünü alarak. En azından ben öyle düşünüyorum sizi bilmem. Kutlarım hiciv kokan ustanın şiirini,kutlarım duyarlı yüreği. Selam ve saygılarımla.
özün bozuk olduğunu, bilsem sever miydim vefasız bir nankörsün sen, bize nasıl kıydın aşkın mezara kadardı, sözden ne tez caydın sen nefsine tav oldun ya, sana eyvah olsun...
Yüreğine,gönlüne sağlık üstadım."Eyvah olsun" diyerek yerden yer vurmuşunya bence yeter halbilmezi yerdikçe yermişin.Selam ve saygılarımla.
Yüreğini fena acıtmış Ağabeyim.
Kavuşman dileğiyle..