Seni Düşünmek ne güzel Bir sabah uyandığımda. Güneş doğmadan belkide henüz, Gölgesi düşmeden yüzüne günün. Seni özlemek mesela, Su içerken dahi, Sana susamak belkide, Bu zaman içinde aşk. Ve böylesine sevmek seni..."
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seni sevmek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seni sevmek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oldukça etkileyici bir şiir..insanın içi titriyor okurken..her daim kaleminizden mürekkep eksik olmasın..bu dönemde belki de biz şiir severleri ayakta tutan en yegane güç dizeler..var olun Özge Hanım..sonsuz saygılarımı sunuyorum..
Sevgilere sevdalara bir can şiir. Hayatı sevgilerle sürdürmek ve huzura sevgiyle erişmek. Güzel hoş nadide bir şiir olmuş. Kutluyorum sizi dost. Yüreğine gönlüne sağlık.
"Seni Düşünmek ne güzel Bir sabah uyandığımda. Güneş doğmadan belkide henüz, Gölgesi düşmeden yüzüne günün. Seni özlemek mesela, Su içerken dahi, Sana susamak belkide, Bu zaman içinde aşk. Ve böylesine sevmek seni..."