(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SANA YAKAMOZLARI GETİRDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SANA YAKAMOZLARI GETİRDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Önce kendimizi küçümsedik Büyüttüklerimizin yanında Sonra değerlerimizi yitirdik Pembe gül kurusu sevdalarda Ve efsaneleştirdik doğrusu Sıradan bir kaç yaşanmışlığı Hiçbiri bizi anlamadı hiçbiri Hiçbiri bizden değerli değildi....
Ey Hayat... Anlamını ben verdim sana Yoksa değmezdin yaşamaya...
Belli kaçamayacaksın Belli sil baştan yazamayacaksın Belli, olmayacak martıların Batacak bir bir gemilerin
Bak sana yakamozları getirdim
Denizler ülkesinin,maviye hasret,maviye tutkun kadını.Canı gönülden kutluyorum seni. Maviler ve yakamozlar hep seninle olsun. Arzuladığın herşey,gönlünce olsun. Sevgilerimle.... Sude öğretmen...
Gün geldi ağır geldi sızıların İçine akıttın gözyaşların Kadere inanmazdın Kaderini yaşadın
Belli kaçamayacaksın Belli sil baştan yazamayacaksın Belli, olmayacak martıların Batacak bir bir gemilerin
Bak sana yakamozları getirdim
26 Nisan 2008
Hamiyet Göz
Ey hayat... Hayallerim olmasa değer miydin yaşamaya… .............................................................. kutlamak düştü payıma düşündürdü başarılar
Hayallerimiz değil midir gerçeklerimizi belirleyen? Yaşanır mı hayalsiz? Böylesi güzel denizlerle kaplı bir ülkede yaşıyorsak böylede güzel dizeler yazılabiliyor demek.Yüreğinize sağlık.Şiirlerle esenlikler...
Belli kaçamayacaksın Belli sil baştan yazamayacaksın Belli, olmayacak martıların Batacak bir bir gemilerin
Bak sana yakamozları getirdim
Sürükleyici buruk bir sevda hikayesi gibiydi mısraların derininde kaybolup gittim kutlarım Hamiyet hanım sayende güzel bir şiir okudum bu güzel paylaşımın için tşkler... sevgilerimle..
Belli kaçamayacaksın Belli sil baştan yazamayacaksın Belli, olmayacak martıların Batacak bir bir gemilerin Sevdanın vuslata erişemediği, mecburiyetlerin aşılamadığı, acıların yüreklere akıtıldığı...ama hayatın mutlaka devam ettiği...hüznü anlatan ama okuyana hissettiren güzel bir şiir, her zaman ki gibi...yüreğinize sağlık. Sevgiyle Kalın. Saygılarımla..
Gün geldi ağır geldi sızıların İçine akıttın gözyaşların Kadere inanmazdın Kaderini yaşadın
Belli kaçamayacaksın Belli sil baştan yazamayacaksın Belli, olmayacak martıların Batacak bir bir gemilerin
Bak sana yakamozları getirdim *************************************** Denizler ülkesinden yakomozlar getirmek , hayallere yaşamak adına güzeldi. KUTLUYORUM. SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN.