Bir gökyüzüne bak Bir de toprağa Biri mavi Diğeri kara Hayat ise İkisinin arasında Bazen uzun Bazen kısa Asıl olan Uzunluğu değil zamanın Dolu dolu yaşamakta Adam gibi yani...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir gökyüzüne bak Bir de toprağa Biri mavi Diğeri kara Hayat ise İkisinin arasında Bazen uzun Bazen kısa Asıl olan Uzunluğu değil zamanın Dolu dolu yaşamakta Adam gibi yani...
Çok güzel bir anlatımdı efendim haklısınız iki tezatlık bir uyum içerisindedir, aslında görünen sadece renklerinde gökyüzü su deposudur topraksa suya muhtaç susuz konumundadır ve uyum içerisinde gök yağar toprakta susuzluğunu gökyüzü sayesinde giderir ve onunla beraber tüm canlılarda, Önemli olan bu dengeyi kurabilmektir tüm tezatlıklara aldırmadan ve hayatı dolu dolu yaşamak adına, su ve toprak gibi...tebrikler saygımla...
Bir gökyüzüne bak
Bir de toprağa
Biri mavi
Diğeri kara
Hayat ise
İkisinin arasında
Bazen uzun
Bazen kısa
Asıl olan
Uzunluğu değil zamanın
Dolu dolu yaşamakta
Adam gibi yani...
Çok güzel bir anlatımdı efendim haklısınız iki tezatlık bir uyum içerisindedir, aslında görünen sadece renklerinde gökyüzü su deposudur topraksa suya muhtaç susuz konumundadır ve uyum içerisinde gök yağar toprakta susuzluğunu gökyüzü sayesinde giderir ve onunla beraber tüm canlılarda, Önemli olan bu dengeyi kurabilmektir tüm tezatlıklara aldırmadan ve hayatı dolu dolu yaşamak adına, su ve toprak gibi...tebrikler saygımla...