martıların küstüğü bir çöplükte göz ile yaşının birbirine uzak düştüğü çığlığı kesik bir yalnızlık bu
sen bilmezsin hem sen nereden bileceksin kuşların her göç yolunda kurban diye ardında bıraktığı tüylerin hafife alınmış ağırlığını
şimdi ben bıraktığın uçurumdan ruhumu çıkarıp bir cevizin gövdesine yasladım yarım bırakılmış ne kadar hayalimiz varsa tek tek kuruyorum bir mavinin sonsuz ufkuna
inanmıyor musun
martılar ve terk ettiği göğe sor bir de dilin dönerse
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
köstekli hayal şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
köstekli hayal şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sor ki cevapsız kalmasın faili belli,diyeti ödenmiş aşkın ve sonra hükmünü ver hatta kalemini kır müebbete sürgün iki ayrı yalnızlığın Çünkü güneşte soluklanmaz artık sensiz hiçbir kalabalığım.......... Dedim ve koşar adım kaçtım Cann... Kalemin mükemmel bunu unutma emiii...
Evimin olduğu yerde ceviz ağacı vardı. Belkide bir sincap dikmişti buraya bilincinde olmadan. Az oturmamıştık ceviz ağacını altında. Ruhumuzu uçuruma atanlara inat, nasıl çabalamıştık çıkarmaya. Yeni umutlar bulmaya çalışmıştık hayallerimizde.
tebrikler..
glenay tarafından 4/2/2017 11:50:32 PM zamanında düzenlenmiştir.
faili belli,diyeti ödenmiş aşkın
ve sonra hükmünü ver
hatta kalemini kır
müebbete sürgün iki ayrı yalnızlığın
Çünkü güneşte soluklanmaz artık
sensiz hiçbir kalabalığım.......... Dedim ve koşar adım kaçtım Cann... Kalemin mükemmel bunu unutma emiii...
SEVGİLERİMLE