(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Baştan sona doğru adımladığımız bilinmez, bizleri ne çok şeyle karşılaştırıyor. Bu yol, üzerinden geçtikçe tanıştığımız ve her biri farklı duygulara gebe renkli bir mozaik.. kırmızı güller açarken, beyaz karlar da yağıyor... Gece karası da var bahar yeşili de...
Pembe hayallerin heyecanını, kalabalığın coşkusunu yaşarken, bir başınalığın griliğini de tadıyoruz.
Umutsuz ve amaçsız kalmayalım bu yolda sevgili dost.. Neyse ki en soluksuz anımızda bile tutunabileceğimiz şiir var. Saygılar sevgiler
ama oldu mu şimdi...hani verdiğiniz akıllar ümitlerin hep elimizde olmasını söyleyen sözler...yüreği bu denli güzel olan sizin yalnız olacağına görsem inanmam...şiir sadece diye düşünüyorum...şiir olarak çok güzeldi...saygı ve sevgiyle kalın...
ben " kendime inancım" da takılı kaldım... insan kendine inancını kaybederse bitmiş demektir hocam... oysa siz her gün bir şiir dünyaya getiriyorsunuz, o şiirler bizlere su oluyor, ışık oluyor. şiirlerimiz onlarla yolunu buluyor... sizin gibi değerli hocalarımızın ömrü uzun olsun , kalemi tükenmesin ki bizde öğrendiklerimizle öğretelim...
Boş ver değerli kardeşim unutanında unutmayanında canı sağolsun,artık bu düzen dostluklar değil, menfaatler düzeni olmuş..Ama unutmayan çok güzel dostlarımızda olduğunu bizler unutmayalım en azından..Unutulsakta...
Önemli olan bulunduğumuz noktada ve anda güçlü olarak yaşama sarılabilmek ve her alanda en iyiyi yakalamayı seçerek hayatımızın iyi yanlarına tutunabilmek.
Yıllarca yetecek kadardı. Kendime inancım,insanlara güvenim, Ne bilirdim Onların da birgün tükeneceğini, Gençliğimin böyle birdenbire gideceğini, Umutların bir gün terkedip Dört yanımı Issızlığın,yalnızlığın çevireceğini Nasıl bilirdim! ..
cinar hoca,
senin siirini okuyamadan bende bir siir yazdim ve hemende astim. Demekki ikimizinde dusunceleri bu aksam ayniymis )))
ne kadar yalniz hissetsekte kendimizi, cok degerli insanalrimiz, dostlarimiz var hoca
dumanımla...