Belki göz kamaştıran haylaz, uslanmaz bir serseriyim. Belki, sana verdiğim sufleyi yanlış okudun. ya da; sözlerimin yüzüne sürdüğün makyajı çok kalın. Hem sırtımdaki kaftan da simli değil. Kalemim de doluya akmaz. Neydim senin için. Neydi bana çekilişin? Gümüş parıltılı kadehmiydim senin dolduğun, yoksa; kaf dağından düşüp yüreğinde bulduğun.
Bilki ne ışığın yüzüme vuruyor, ne de senaryon içimde duruyor. Kabullen artık, uymadı dekorlu perdem sahnene! Uyan, ayağıma takdığın prangan ile kolumdaki kelepçen. Koymasaydın keşke o nemrut oyunu sahneye. Oynamasaydın sicili kalabalık yüreğimde. Önceden söyleseydin oyunu bana yazdığını. Çalakalem dağıtır yıkardım perdemi, ayağıma takdığın prangan ile Kırardım beni sende. Çekilirdim sahnenden.
Üşüyecek artık, bensiz sancıların. Donup kalacak şiirlerin. Gelişi yok artık mühürlü yollarımın sana.
Ayrılık düşürdün payıma, ne diye? Dostluğum kalsın benden sana hediye.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Neydi Bana Çekilişin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Neydi Bana Çekilişin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hep hece şiirinize alışmış olacamki şiirinizi görünce isminize bir daha bakma zorunluğu hissettim acaba doğrumu diye. Şiir cok güzel duygu dolu ve bu duyguyla yoğrulmuş bir şiir kutlarım hocam Saygılarımla
Hüznün izdüşümü bir şiir. Sitemkarlık ve gönül kırırklığı birazck feryada dönüşmüş gibi. Güzel harika bir şiir. Kutarımsizi dost. Yüreğine gönlüne sağlık.
Sitem ve kırılganlık duygusu işlenmiş nadide bir serbest vezin şiiri okudum.Günüm şiiri oldu. Yürek sesiniz var olsun Zekeriya bey kardeşim. Selam ve saygılarımla
Şiir cok güzel duygu dolu ve bu duyguyla yoğrulmuş bir şiir kutlarım hocam
Saygılarımla