(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR SEVEN BEKLİYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR SEVEN BEKLİYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
''''Gözyaşımı silen değil , Ağlatmayan'''İnşallah be bacım....Başkası yakışmaz sana zaten...Öyle herkese vermeyiz seni...Sevenlerinin onayını almalı...Delikanlı olmalı....Yoldadır İnşaallah...Ha vardı ha varmak üzere... Harika şiir..Kutlarım...Selam ve Saygımla....
... Bir seven istiyorum Gözyaşımı silen değil Ağlatmayan Gözünden sakınıp Özünde saklayan Saçımın teline değen rüzgarı Ta alnının ortasından vuran
Bir seven sadece Mangal gibi yüreği olup Sevdasından utanmayan ...
***Bilemedim! İstediğin insan mı, yoksa melek mi? Aslında hepimizin istediği oda... Bilmem ki! Bulunur mu? Belki bulunur bulunmasını da... Biraz zor gibi... Hani demem o ki, günümüzde o kadar yozlaşmış ki duygular, o kadar sanallaşmış ki aşklar... Bulunabilir mi aralarında doğal kalanlar diyorum? Yüreklerimiz gerçek sevgilere, sevgililere hasret kalmasın...
Bir seven sadece Mangal gibi yüreği olup Sevdasından utanmayan
İstemem başka kollarda gezip Bana kırıntılar sunan...(!)
ŞAİREM KEŞKE BU TALEPLERİ KARŞILAYAN BİR SERVİS HİZMETİ SUNULSAYDI...) AMA NE YAZIKKİ ARTIK SEVDALARIN KIRINTILARIYLA BESLENNEN BİR TOPLUM OLDUK ADETA VE KENDİNE YABACILAŞMANIN ÇARPITTIĞI RUH HALİYLE YAŞANAN YOZLAŞMALAR TOPLUM YARASI...
MÜKEMMEL BİR PAYLAŞIM OLMUŞ! DUYGULARIMA TERCÜMAN DİZELER OKURKEN BÜYÜK BİR KEYİF ALDIM... SAYGIM SEVGİMLE KOCAMAN SELAMLAR GÖNDERİYORUM GÖNÜL KALEMİNİZE... MAVİLER HER DAİM YÜREĞİNİZE OLSUN...
Bir seven ki Gel-git akıllı olmayan Aldığı her nefesin biri Yediği lokmanın tadı tuzu İçtiği suyun en safı Ben ...Çok güzel bir tanımlama takdir ederim üstat
Harika şiir..Kutlarım...Selam ve Saygımla....